  • 41. Data: 2010-11-03 22:49:54
    Temat: Re: Co powiecie na Nissana 350Z ?
    Od: Mario <c...@o...pl>

    > Ma wgniatać w fotel i ma mieć napęd na tył. Ma się zmiescic w 250
    > tysiącach brutto.

    może to? Spełnia wszystkie warunki jakie wymieniłeś :-)
    http://otomoto.pl/chevrolet-camaro-ss-6-2-v8-fabrycz
    nie-nowy-C14468693.html

    pozdrawiam
    mario

  • 42. Data: 2010-11-03 22:53:20
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-11-03 19:34, Robert Rędziak pisze:

    > A od tego zależy poczucie mitycznego wgniatania w fotel?
    >
    > r.

    Chwila, chwila, o jakim wgniataniu piszesz? Przecież dyskusja dotyczy
    dychawicznego bmw z nędznymi 272KM.
    ...za chorą kasę.

    pozdrawiam
    mario

  • 43. Data: 2010-11-03 22:56:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 03 Nov 2010 20:51:04 +0100 osobnik zwany Katanka
    wystukał:

    > I chyba najwazniejszy wymóg - musi być to nowy wóz, nie "nowy", roczny z
    > salonu.

    chyba musisz pisać SIWZy do przetargów publicznych :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 44. Data: 2010-11-03 22:57:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 03 Nov 2010 20:58:23 +0100 osobnik zwany kml wystukał:

    > Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości

    > Nie, bardziej poczucie że firma zadała sobie minium trudu. Nikt
    > oficjalnie tego nie powie, ale klienci którzy wydają naprawdę dużo kasy
    > ciągle się skarżą, że nie ma nic po polsku. Nie ważne, że może być po
    > angielsku chodzi o zasadę, że powinno być menu w języku danego kraju tym
    > bardziej, że nie są to tanie samochody.

    a po co?
    /me nie znosi jak sprzęt gada po polsku bo "tłomaczenia" są beznadziejne
    i nic nie rozumiem. Za to wszystkie sprzęty mam ustawione na angielski
    bądź niemiecki

    polskie menu to ostatnia rzecz, która by mnie interesowała

  • 45. Data: 2010-11-03 23:04:23
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Katanka

    > I chyba najwazniejszy wymóg - musi być to nowy wóz, nie "nowy", roczny z
    > salonu.

    Nowy to zabawy... bez sensu... nie można w nim podłubać. To dobre dla
    emeryta. ;)

    ...no i objedzie Cię E36 M3 turbo warte ze 20 tys. ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 46. Data: 2010-11-03 23:05:54
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kml

> [...]
    > ciągle się skarżą, że nie ma nic po polsku. Nie ważne, że może być po
    > angielsku chodzi o zasadę, że powinno być menu w języku danego kraju tym

    Ja tam wolę porządnie po angielsku niż niechlujnie po polsku... a tak to
    często bywa. Jakieś dziwaczne skróty itp.

    --
    ignorance is bliss

  • 47. Data: 2010-11-03 23:07:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin megrims

    > zabawka megrimsa
    >
    > nie katowana

    :D

    --
    ignorance is bliss

  • 48. Data: 2010-11-03 23:22:21
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2010-11-03 22:56, masti pisze:

    > chyba musisz pisać SIWZy do przetargów publicznych :)
    Nie zarobiłby na chleb:) Taki SIWZ jeszcze np. Mazda rx8 spełnia:) Dobry
    SIWZ w PL to taki na jeden produkt;)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 49. Data: 2010-11-04 00:00:49
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 03 Nov 2010 22:53:20 +0100, Mario <c...@o...pl> wrote:

    > Chwila, chwila, o jakim wgniataniu piszesz? Przecież dyskusja dotyczy
    > dychawicznego bmw z nędznymi 272KM.
    > ...za chorą kasę.

    Nienienie. Dyskusja dotyczy wgniatania w fotel, którego pragnie
    autor wątku. Przepięknie wgniatają turbogruźliki ze stromą
    charakterystyką momentu. A że przy tym są żwawe jak przeciętna
    taksówka? Jakie to ma znaczenie, skoro w fotel wciska przyrost
    siły napędowej, a nie jej wielkość?

    r.

  • 50. Data: 2010-11-04 00:02:34
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On 03 Nov 2010 22:04:23 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    > ...no i objedzie Cię E36 M3 turbo warte ze 20 tys. ;)

    Dobrze utrzymane, seryjne E36 M3 kosztuje dwa-trzy razy tyle. Za
    20k to będzie paździerz...

    r.