-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
From: "Bugatti" <s...@m...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Co powiecie na Nissana 350Z ?
Date: Fri, 5 Nov 2010 16:53:37 +0100
Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
Lines: 36
Message-ID: <ib18e9$gri$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
References: <iargrj$nmj$1@inews.gazeta.pl> <iari7j$s0k$1@inews.gazeta.pl>
<iarieg$srf$1@inews.gazeta.pl> <iarit1$19i$1@inews.gazeta.pl>
<iarjsh$4gn$1@inews.gazeta.pl>
<e...@c...googlegroups.com>
<iarm7q$cc7$1@inews.gazeta.pl>
<8...@t...googlegroups.com>
<ias394$ram$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
<iav3q8$mls$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
<c...@g...googlegroups.com>
<ib0mov$shf$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: ds.pk.edu.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1288971529 17266 149.156.157.66 (5 Nov 2010 15:38:49 GMT)
X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 5 Nov 2010 15:38:49 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2323574
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik ".Peeter" napisał w wiadomości:
> http://www.youtube.com/watch?v=Nvb_zBpATTs
> Tutaj ładnie widać, że wyżej podane 323ti jedzie praktycznie tak
> samo jak mój bocian, który ma taki sam stosunek mocy do masy
> jak to BMW i co ciekawe, oba auta mają dokładnie takie samo
> przyśpieszenie 0-100 (BMW katalogowe, u mnie zmierzone).
Ja pisałem o _seryjnym_ JTDm 20V.
A ty podajesz chipowanego ARLa który pewnie ma (jeśli ma tylko chipa) 180 -
190 PS i robi osiągi na poziomie serjnego 175 PS....więc nie ma się czym
chwalić ;-p
Dłubane JTDm na 205-210 PS robi na 3. 60 - 100 w okolicach 2.8 - 3.0 s.
A jak chcesz zadłubać 323ti na podobną moc to musisz wydać 2, 3 krotność
chipa.
> Różnica momentu obrotowego na korzyść bociana gdzieś
> wyparowuje, pewnie przez mniejszy zakres użytecznych
> obrotów i idące za tym inne przełożenia skrzyni biegów.
Dlatego porównywanie diesla i benzyny nie ma sensu...chyba że do obu damy
skrzynię bezstopniową.
Ja zaś porównując AR do BMW chciałem pokazać Robertowi że mit mitowi nie
równy ;-> Szybsze czasy pokonywania danych przedziałów prędkości świadczą że
jednak któreś auto musi bardziej "wgniatać".
> No ale ja się nie znam, tylko jestem użytkownikiem... :-)
>
> Pozdrawiam
> .Peeter
Pozdr.
--
Bugatti
Następne wpisy z tego wątku
- 05.11.10 17:25 .Peeter
- 05.11.10 17:36 Marek Giżyński
- 05.11.10 18:14 Bugatti
- 05.11.10 19:08 .Peeter
- 05.11.10 20:48 Robert Rędziak
- 05.11.10 20:51 Robert Rędziak
- 05.11.10 21:48 Bugatti
- 05.11.10 23:05 Robert Rędziak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-02-25 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-02-25 Zbigniew Ziobro śmie sugerować "niedostatki niezawisłości" sędzi (wątpliwości co do bezstronności)
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-24 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-24 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-24 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=