  • 11. Data: 2009-09-06 20:53:12
    Temat: Re: Co po CB500 (długie)
    Od: As <o...@o...eu>

    As wrote:

    [...]
> [...]
    >
    > Odrzuciłem:
    > - Bandit 600 (za mały, za słaby)
    > - Yamaha FZ6 (wiem, że to fajny motor ale on mi się po prostu nie podoba)
    > - Honda Hornet (za mały)
    >
    > Podsumowując - jak widać waham się między CBF a B12.
    > Czy to słuszny wybór? Może jest jeszcze coś w podobnej charakterystyce o
    > czym zapomniałem nie znalazłem?
    > Przyznam, że jestem fanem Hondy, lubię te motory, mam do nich zaufanie...
    > Suzuki - to dla mnie nowa marka, trochę się boję tego wielkiego olejaka
    > ale z drugiej strony B12 mi się bardzo podoba i kusi mnie swoją mocą,

    XJR to piękna maszyna, naprawdę kusząca.
    Posypało się też Kawami, z którymi miałem bardzo mało do czynienia (tzn. nie
    wielu znajomych to ma)

    A co z B12. Ten bydlak nie ma tu fanów?

    pozdr.
    --
    AS

  • 12. Data: 2009-09-06 20:57:01
    Od: Radek Orłowski <r...@g...com>

    Dnia Sun, 06 Sep 2009 22:53:12 +0200, As napisał(a):

    > As wrote:

    > A co z B12. Ten bydlak nie ma tu fanów?
    >
    > pozdr.
    Na pewno ma. Super silnik ale wymiary samego B12 praktycznie takie jak B6.
    Przy moim wzroście 188 i słusznej wadze na B12 czułem się źle a na XJR 1300
    tak, jakby była robiona na wymiar :) podobnie jak ZRX 1200 (aczkolwiek
    subiektywnie mibardziej odpowiada XJR).
    Radek 'BigBoy' Orłowski

  • 13. Data: 2009-09-06 21:00:19
    Od: As <o...@o...eu>

    Radek Orłowski wrote:

    > ZR7 to taki mały kroczek w górę :) ale można oczywiście.
    > A jak wygląda serwis Zephyra? Pytam bo słyszałem opinie, że te silniki to
    > jakieś "wydumki" i brak części do nich. Dobrze słyszałem?
    > CB Big One też ciekawa oferta ale jakby co to z częściami - używkami też
    > może być problem.

    Każdą Waszą propozycję weryfikuję też na otomoto/allegro - tzn. popularność
    motoru mówi o dostępności części i oczywiście o możliwości wybrania jakiejś
    konkretnej sztuki. CB Big One to rarytas. Albo 8 albo 48k PLN :)

    W tym szaleństwie musi być metoda - po pierwsze powinno się to w miarę
    prosto serwisować, po drugie - części...

    Poprawcie mnie, jeżeli sie mylę ale sam fakt wskoczenia w widełki >600cm3
    oznacza droższą eksploatację - spalanie, koszt łańcuchów i opon... Stąd ten
    nieszczęsny bandit, który wydawał mi się jakimś kompromisem.

    pozdr.
    --
    AS

  • 14. Data: 2009-09-06 21:11:10
    Od: As <o...@o...eu>

    Radek Orłowski wrote:

> [...]
    > 1300 tak, jakby była robiona na wymiar :) podobnie jak ZRX 1200
    > (aczkolwiek subiektywnie mibardziej odpowiada XJR).

    A to bardzo cenna uwaga, a mamy prawie taki sam wzrost.
    Z porównania B6 vs B12 wynika, że rzeczywiście - wymiary są dość podobne:
    http://www.scigacz.pl/Suzuki,Bandit,650,i,Bandit,125
    0,rewolucja,czy,ewolucja,2655.html

    Niestety, nie miałem do czynienia w realu z B12, tylko z mniejszym bratem :(
    Jest kilka testów B12, gdzie bardzo chwali się pozycję za kierownicą wręcz
    sugerując, że da się tym ciągnąć 1000km bez większego zmęczenia.

    pozdr
    --
    AS

  • 15. Data: 2009-09-07 06:01:45
    Od: Sysek <s...@p...onet.pl>

    Zerknij jeszcze na Suzuki GSX 1400

    --
    Sysek

  • 16. Data: 2009-09-07 06:04:34
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Sysek pisze:
    > Zerknij jeszcze na Suzuki GSX 1400

    Jesli mi znajdziesz taki motocykl w cenie do 12000 to ja biore dwa.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 17. Data: 2009-09-07 06:55:48
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Radek Orłowski pisze:

    > To ja tylko takie dwa typy rzucę:
    > - Yamaha XJR 1300 (lub starsza w zależności od budżetu);
    > - Kawasaki ZRX 1200(1100).
    > Rozmyślałeś?

    A czemu wszyscy zapomnieli jeszcze o X-11 ? :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 18. Data: 2009-09-07 07:03:17
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Norbi pisze:

    > A czemu wszyscy zapomnieli jeszcze o X-11 ? :)

    Bo jest masakrycznie brzydki ? Ja juz bym wolal X-4 ale to bardzo u nas
    niepopularny motocykl.

  • 19. Data: 2009-09-07 07:15:40
    Od: fv <f...@c...com>

    As wrote:
    > 6. SV 650 (chyba za mało turystyczny, trochę mały)
    >
    > Odrzuciłem:
    > - Bandit 600 (za mały, za słaby)

    Czekaj, Bandit 600 za słaby a SV650 rozważasz? W jaki sposób definiujesz moc?
    Może chodziło o znakomitego SV 1000?

    > Czekam na komentarze i pozdrawiam :-)

    Jak się uda to CB1300. Ale w tej cenie generalnie poleca się B12.

    Moja rada: dozbieraj na CB1300 albo zerknij na SV 1000.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 20. Data: 2009-09-07 07:26:46
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "fv" <f...@c...com> wrote in message news:h82c1m$q7p$1@inews.gazeta.pl...
    > Może chodziło o znakomitego SV 1000?

    Pod jakim wzgledem znakomitego? Chyba nie silnikowo?

    Tam jest (o ile dobrze pamietam) silnik z TL. Jesli nic, albo niewiele w nim
    zmienili, to ja bym wolal cokolwiek innego;)

    --
    pzdr:
    Ivam