-
11. Data: 2009-09-06 20:53:12
Temat: Re: Co po CB500 (długie)
Od: As <o...@o...eu>
As wrote:
[...]
>
> I teraz moje kandydatury:
> 1. Bandit 1200 (duże spalanie, droga eksploatacja, awaryjność) (?)
> 2. Honda CBF 600 (idealna ale nudna, droga i trochę za słaba) (?)
> 4. SUZUKI GSX 750/1200 INAZUMA (tylko stare sztuki, już nie produkują?)
> 5. Honda CB 1300 (za droga)
> 6. SV 650 (chyba za mało turystyczny, trochę mały)
>
> Odrzuciłem:
> - Bandit 600 (za mały, za słaby)
> - Yamaha FZ6 (wiem, że to fajny motor ale on mi się po prostu nie podoba)
> - Honda Hornet (za mały)
>
> Podsumowując - jak widać waham się między CBF a B12.
> Czy to słuszny wybór? Może jest jeszcze coś w podobnej charakterystyce o
> czym zapomniałem nie znalazłem?
> Przyznam, że jestem fanem Hondy, lubię te motory, mam do nich zaufanie...
> Suzuki - to dla mnie nowa marka, trochę się boję tego wielkiego olejaka
> ale z drugiej strony B12 mi się bardzo podoba i kusi mnie swoją mocą,
> wielkością i ogólną charakterystyką.
>
XJR to piękna maszyna, naprawdę kusząca.
Posypało się też Kawami, z którymi miałem bardzo mało do czynienia (tzn. nie
wielu znajomych to ma)
A co z B12. Ten bydlak nie ma tu fanów?
pozdr.
--
AS
-
12. Data: 2009-09-06 20:57:01
Temat: Re: Co po CB500 (długie)
Od: Radek Orłowski <r...@g...com>
Dnia Sun, 06 Sep 2009 22:53:12 +0200, As napisał(a):
> As wrote:
> A co z B12. Ten bydlak nie ma tu fanów?
>
> pozdr.
Na pewno ma. Super silnik ale wymiary samego B12 praktycznie takie jak B6.
Przy moim wzroście 188 i słusznej wadze na B12 czułem się źle a na XJR 1300
tak, jakby była robiona na wymiar :) podobnie jak ZRX 1200 (aczkolwiek
subiektywnie mibardziej odpowiada XJR).
--
Pozdrawiam
Radek 'BigBoy' Orłowski
-
13. Data: 2009-09-06 21:00:19
Temat: Re: Co po CB500 (długie)
Od: As <o...@o...eu>
Radek Orłowski wrote:
> Dnia Sun, 06 Sep 2009 22:31:10 +0200, Kuczu napisał(a):
>
>> As pisze:
>
>> O Zephyrach 750 i 1100 nikt nie wspomnial, ani o ZR7.
>> Byla tez przystojna CB1000 big one.
>
> ZR7 to taki mały kroczek w górę :) ale można oczywiście.
> A jak wygląda serwis Zephyra? Pytam bo słyszałem opinie, że te silniki to
> jakieś "wydumki" i brak części do nich. Dobrze słyszałem?
> CB Big One też ciekawa oferta ale jakby co to z częściami - używkami też
> może być problem.
Każdą Waszą propozycję weryfikuję też na otomoto/allegro - tzn. popularność
motoru mówi o dostępności części i oczywiście o możliwości wybrania jakiejś
konkretnej sztuki. CB Big One to rarytas. Albo 8 albo 48k PLN :)
W tym szaleństwie musi być metoda - po pierwsze powinno się to w miarę
prosto serwisować, po drugie - części...
Poprawcie mnie, jeżeli sie mylę ale sam fakt wskoczenia w widełki >600cm3
oznacza droższą eksploatację - spalanie, koszt łańcuchów i opon... Stąd ten
nieszczęsny bandit, który wydawał mi się jakimś kompromisem.
pozdr.
--
AS
-
14. Data: 2009-09-06 21:11:10
Temat: Re: Co po CB500 (długie)
Od: As <o...@o...eu>
Radek Orłowski wrote:
> Dnia Sun, 06 Sep 2009 22:53:12 +0200, As napisał(a):
>
>> As wrote:
>
>> A co z B12. Ten bydlak nie ma tu fanów?
>>
>> pozdr.
> Na pewno ma. Super silnik ale wymiary samego B12 praktycznie takie jak B6.
> Przy moim wzroście 188 i słusznej wadze na B12 czułem się źle a na XJR
> 1300 tak, jakby była robiona na wymiar :) podobnie jak ZRX 1200
> (aczkolwiek subiektywnie mibardziej odpowiada XJR).
A to bardzo cenna uwaga, a mamy prawie taki sam wzrost.
Z porównania B6 vs B12 wynika, że rzeczywiście - wymiary są dość podobne:
http://www.scigacz.pl/Suzuki,Bandit,650,i,Bandit,125
0,rewolucja,czy,ewolucja,2655.html
Niestety, nie miałem do czynienia w realu z B12, tylko z mniejszym bratem :(
Jest kilka testów B12, gdzie bardzo chwali się pozycję za kierownicą wręcz
sugerując, że da się tym ciągnąć 1000km bez większego zmęczenia.
pozdr
--
AS
-
15. Data: 2009-09-07 06:01:45
Temat: Re: Co po CB500 (długie)
Od: Sysek <s...@p...onet.pl>
Zerknij jeszcze na Suzuki GSX 1400
--
Sysek
-
16. Data: 2009-09-07 06:04:34
Temat: Re: Co po CB500 (długie)
Od: Kuczu <q...@g...com>
Sysek pisze:
> Zerknij jeszcze na Suzuki GSX 1400
Jesli mi znajdziesz taki motocykl w cenie do 12000 to ja biore dwa.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
17. Data: 2009-09-07 06:55:48
Temat: Re: Co po CB500 (długie)
Od: Norbi <n...@o...pl>
Radek Orłowski pisze:
>
> To ja tylko takie dwa typy rzucę:
> - Yamaha XJR 1300 (lub starsza w zależności od budżetu);
> - Kawasaki ZRX 1200(1100).
> Rozmyślałeś?
A czemu wszyscy zapomnieli jeszcze o X-11 ? :)
Norbi
BLACK XX'03
-
18. Data: 2009-09-07 07:03:17
Temat: Re: Co po CB500 (długie)
Od: Kuczu <q...@g...com>
Norbi pisze:
> A czemu wszyscy zapomnieli jeszcze o X-11 ? :)
Bo jest masakrycznie brzydki ? Ja juz bym wolal X-4 ale to bardzo u nas
niepopularny motocykl.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
19. Data: 2009-09-07 07:15:40
Temat: Re: Co po CB500 (długie)
Od: fv <f...@c...com>
As wrote:
> 6. SV 650 (chyba za mało turystyczny, trochę mały)
>
> Odrzuciłem:
> - Bandit 600 (za mały, za słaby)
Czekaj, Bandit 600 za słaby a SV650 rozważasz? W jaki sposób definiujesz moc?
Może chodziło o znakomitego SV 1000?
> Czekam na komentarze i pozdrawiam :-)
Jak się uda to CB1300. Ale w tej cenie generalnie poleca się B12.
Moja rada: dozbieraj na CB1300 albo zerknij na SV 1000.
--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL
Moto: Suzuki GSX 650F
Auto: Nissan Primera 2,0
-
20. Data: 2009-09-07 07:26:46
Temat: Re: Co po CB500 (długie)
Od: "Ivam" <f...@-...fm>
"fv" <f...@c...com> wrote in message news:h82c1m$q7p$1@inews.gazeta.pl...
> Może chodziło o znakomitego SV 1000?
Pod jakim wzgledem znakomitego? Chyba nie silnikowo?
Tam jest (o ile dobrze pamietam) silnik z TL. Jesli nic, albo niewiele w nim
zmienili, to ja bym wolal cokolwiek innego;)
--
pzdr:
Ivam