  • 21. Data: 2009-09-07 07:40:18
    Temat: Re: Co po CB500 (długie)
    Od: fv <f...@c...com>

    Ivam wrote:

    > Pod jakim wzgledem znakomitego? Chyba nie silnikowo?

    Jak przy każdym suzuki: największą zaletą jest cena. Dodatkowo jednak mamy świetny
    silnik,
    niezawodność i uniwersalność. I niesamowite możliwości tuningu.

    > Tam jest (o ile dobrze pamietam) silnik z TL. Jesli nic, albo niewiele w
    > nim zmienili, to ja bym wolal cokolwiek innego;)

    Ale nie wiesz do końca, prawda? No to zachęcam do lektury.

    PS: w TL to nie silnik był głównym problemem, tylko geometria/zawiechy - o ile dobrze
    pamiętam
    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 22. Data: 2009-09-07 07:51:55
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 07 Sep 2009 09:40:18 +0200) ktos podajacy sie za fv
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Jak przy każdym suzuki: największą zaletą jest cena. Dodatkowo jednak mamy świetny
    silnik,
    > niezawodność i uniwersalność. I niesamowite możliwości tuningu.

    Moglbys cos wiecej napisac o tym tuningu? Co w nim jest takiego czego nie
    ma w innych motocyklach w kwestii tuningu?

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 23. Data: 2009-09-07 07:52:56
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    fv wrote:

    > Jak się uda to CB1300. Ale w tej cenie generalnie poleca się B12.
    >
    > Moja rada: dozbieraj na CB1300 albo zerknij na SV 1000.

    A moja rada: nie szalejcie, po cb500 to on nie umie jezdzic. SV1000
    zdecydowanie nie.
    K.14.

  • 24. Data: 2009-09-07 08:03:41
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "fv" <f...@c...com> wrote in message news:h82dfr$3km$1@inews.gazeta.pl...
    > Ale nie wiesz do końca, prawda? No to zachęcam do lektury.

    A zatem opracowali zupelnie nowy silnik? Na SV 1000 nie jezdzilem -
    przyznaje, ale...

    > PS: w TL to nie silnik był głównym problemem, tylko geometria/zawiechy - o
    > ile dobrze pamiętam

    na TL'ce tak. I silnik zupelnie mi nie odpowiadal.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 25. Data: 2009-09-07 08:05:09
    Od: As <o...@o...eu>

    kocyk wrote:

    > A moja rada: nie szalejcie, po cb500 to on nie umie jezdzic. SV1000
    > zdecydowanie nie.
    > K.14.

    I to też słuszna uwaga ;-)

    pozdr.
    --
    AS

  • 26. Data: 2009-09-07 08:16:19
    Od: As <o...@o...eu>

    As wrote:

    > I teraz moje kandydatury:
    > 1. Bandit 1200 (duże spalanie, droga eksploatacja, awaryjność) (?)
    > 2. Honda CBF 600 (idealna ale nudna, droga i trochę za słaba) (?)
    > 4. SUZUKI GSX 750/1200 INAZUMA (tylko stare sztuki, już nie produkują?)
    > 5. Honda CB 1300 (za droga)
    > 6. SV 650 (chyba za mało turystyczny, trochę mały)

    Porównałem sobie wymiary motorów, tak z ciekawości... Wychodzi na to, że CB
    500 to całkiem duży motor ;-)

    CB500
    ------------
    Rozstaw osi: 1430 mm
    Długość: 2180 mm
    Wysokość siodła: 780 mm

    Bandit 1200 (od 2000r)
    ------------
    Rozstaw osi: 1430 mm
    Długość: 2170 mm
    Wysokość siodła: 820 mm

    CB 1300
    ------------
    Rozstaw osi: 1515 mm
    Długość: 220 mm
    Wysokość siodła: 790 mm

    CBF 600
    ------------
    Rozstaw osi: 1480 mm
    Długość: 2170 mm
    Wysokość siodła: 785 mm

    Yamaha XJR
    ------------
    Rozstaw osi: 1510 mm
    Długość: 2175 mm
    Wysokość siodła: 775 mm

    pozdr.
    --
    AS

  • 27. Data: 2009-09-07 08:19:57
    Od: As <o...@o...eu>

    Radek Orłowski wrote:

    > Na pewno ma. Super silnik ale wymiary samego B12 praktycznie takie jak B6.
    > Przy moim wzroście 188 i słusznej wadze na B12 czułem się źle a na XJR
    > 1300 tak, jakby była robiona na wymiar :) podobnie jak ZRX 1200
    > (aczkolwiek subiektywnie mibardziej odpowiada XJR).

    XJR mi się okrutnie podoba ale cenę też ma niezłą...

    Jest ktoś na forum wyższy niż 185cm kto jeździ B12?
    Przyznać się proszę. Jak wygoda?

    --
    AS

  • 28. Data: 2009-09-07 08:29:39
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    As pisze:

    > XJR mi się okrutnie podoba ale cenę też ma niezłą...

    Eee. Tarszego 1200 spokojnie kupisz za pieniadze jakie masz na to
    przeznaczone.
    Aczkolwiek uwazam ze B12 jest lepszym rozwiazaniem, ma przynajmniej ciut
    nowoczesniejszy silnik. No i rozwaz powaznie ZRX. To fajny motocykl.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 29. Data: 2009-09-07 08:33:47
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 7 Sep 2009 10:03:41 +0200) ktos podajacy sie za Ivam
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > A zatem opracowali zupelnie nowy silnik? Na SV 1000 nie jezdzilem -
    > przyznaje, ale...

    Ekspertem nie jestem, ale z tego co mi wiadomo to znacznie zostalo
    zmienione sterowanie wtryskami. Na TLu nie mialem niestety okazji sie przejechac.

    > na TL'ce tak. I silnik zupelnie mi nie odpowiadal.

    Ten konkretny silnik, czy po prostu charakterystyka V2, ktora dla kogos
    przyzwyczajonego
    do R4 moze byc nieprzyjemna? Moj kolega po krotkiej przejazdzce SV
    stwierdzil, ze czul sie jakby jechal na wirujacej pralce :)

  • 30. Data: 2009-09-07 08:39:00
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote in message
    > Ten konkretny silnik, czy po prostu charakterystyka V2, ktora dla kogos
    > przyzwyczajonego
    > do R4 moze byc nieprzyjemna?

    Ten konkretny silnik. Szarpie strasznie, wibruje jeszcze gorzej, strach
    robic cokolwiek z manetka w zakrecie, bo krzywa momentu musi byc naprawde
    krzywa;)

    > Moj kolega po krotkiej przejazdzce SV
    > stwierdzil, ze czul sie jakby jechal na wirujacej pralce :)

    Nieno, 650 jest zajebista:)

    --
    pzdr:
    Ivam