    From: As <o...@o...eu>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Co po CB500 (długie)
    Date: Sun, 06 Sep 2009 23:00:19 +0200

    Radek Orłowski wrote:

    > ZR7 to taki mały kroczek w górę :) ale można oczywiście.
    > A jak wygląda serwis Zephyra? Pytam bo słyszałem opinie, że te silniki to
    > jakieś "wydumki" i brak części do nich. Dobrze słyszałem?
    > CB Big One też ciekawa oferta ale jakby co to z częściami - używkami też
    > może być problem.

    Każdą Waszą propozycję weryfikuję też na otomoto/allegro - tzn. popularność
    motoru mówi o dostępności części i oczywiście o możliwości wybrania jakiejś
    konkretnej sztuki. CB Big One to rarytas. Albo 8 albo 48k PLN :)

    W tym szaleństwie musi być metoda - po pierwsze powinno się to w miarę
    prosto serwisować, po drugie - części...

    Poprawcie mnie, jeżeli sie mylę ale sam fakt wskoczenia w widełki >600cm3
    oznacza droższą eksploatację - spalanie, koszt łańcuchów i opon... Stąd ten
    nieszczęsny bandit, który wydawał mi się jakimś kompromisem.

    pozdr.
    --
    AS