  • 1. Data: 2009-06-25 20:38:34
    Temat: Co myślicie o tym fotografie ślubnym?
    Od: Frame Relay <f...@g...com>

    Hejka,

    Nadchodzi moja wielkopomna chwila. Jestem na etapie szukania jakiego
    fotopstrykacza na ślub. Co myślicie o tych fotach:
    http://hedera.com.pl/index.php?kat=3&poz=13 (plener i repo)?

    Pozdrawiam,
    fr

  • 2. Data: 2009-06-25 21:01:53
    Temat: Re: Co myślicie o tym fotografie ślubnym?
    Od: <s...@a...pl>

    > Nadchodzi moja wielkopomna chwila. Jestem na etapie szukania jakiego
    > fotopstrykacza na ślub. Co myślicie o tych fotach:
    > http://hedera.com.pl/index.php?kat=3&poz=13 (plener i repo)?

    Czy naprawdę ma to znaczenie, co myślą inni? Najważniejsze czy Tobie i drugiej
    połowie się podobają.

  • 3. Data: 2009-06-25 21:10:04
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Nadchodzi moja wielkopomna chwila. Jestem na etapie szukania jakiego
    > fotopstrykacza na ślub. Co myślicie o tych fotach:
    > http://hedera.com.pl/index.php?kat=3&poz=13 (plener i repo)?

    Ja bym szukal dalej... ale nie podsyłaj juz więcej innych
    knotorobów na grupe to nie smietnich wbrew pozorom.
    Podoba Ci sie zamawiaj nie podoba szukaj dalej.

    Roger

  • 4. Data: 2009-06-25 21:21:18
    Od: Chris <k...@g...com>

    On 25 Cze, 22:38, Frame Relay <f...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > Nadchodzi moja wielkopomna chwila. Jestem na etapie szukania jakiego
    > fotopstrykacza na ślub. Co myślicie o tych

    No ja mysle ze to jest dobry fotograf.... dobry bo tani ;-)

    Pozdrawiam, Chris.

  • 5. Data: 2009-06-25 22:25:35
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > No, zdjęcia powalają ;-)
    > obróbka i kadry szczególne uznanie ;-)
    >
    > ujęła mnie ta kompozycja
    > http://hedera.com.pl/foto/d_foto38.jpg
    > jest to ten nowy styl fotografowania, tak szalenie popularny na Zachodzie,
    > powoli przyjmuje się i u nas. Bohater trzeciego planu, słupek
    > przekrzywiony, drugi plan zadowolony a pierwszy leży i kwiczy, szczególnie
    > światło jest cudowne.

    dobry teskt na dobranoc ;) od razu poprawil mi sie
    nastroj bo jestem po ciezkim dniu knotorobienia :)
    Czasem jak czlowiek sporzy z boku na swoja branze
    to wydaje sie to deko smieszne. Dzis mialem w sumie
    fajny plener ale podsumowanie panny mlodej na
    koniec bylo dobre "...sama nie moge uwierzyc w to
    co dzisiaj robilam..." ;) cos w tym jest.

    Roger

  • 6. Data: 2009-06-25 22:33:34
    Od: f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl>

    Roger from Cracow pisze:

> [...]

    Zachodzie, powoli przyjmuje się i u nas. Bohater trzeciego planu, słupek
    przekrzywiony, drugi plan zadowolony a pierwszy leży i kwiczy,

    Podsumowując - knoty

    --
    f1969

  • 7. Data: 2009-06-26 04:18:40
    Od: Kaiko <s...@s...pl>

    > fotopstrykacza.

    to dobrze trafiłeś :)

    Kaiko

    fotograficznie: http://kajetan.mastela.com
    po godzinach: http://kaiko.pl

  • 8. Data: 2009-06-26 05:39:49
    Od: "abs" <n...@w...pl>

    > ujęła mnie ta kompozycja
    > http://hedera.com.pl/foto/d_foto38.jpg
    > jest to ten nowy styl fotografowania, [...]

    To chyba ten słynny 'taży' styl: o firmie-> "Witamy na stronie
    www.hedera.com.pl oferującej ręcznie robione zaproszenia, kartki i inne
    dodatki. Wykonujemy _taże_ sesje zdięciowe."

    ABS

  • 9. Data: 2009-06-26 06:02:46
    Od: "Władysław Łoś" <w...@o...pl>

    In article <h20ojs$4mc$1@news.onet.pl>,
    <s...@a...pl> wrote:

    > Czy naprawdę ma to znaczenie, co myślą inni? Najważniejsze czy Tobie i
    > drugiej
    > połowie się podobają.

    Ale nie zapominaj, że to zdjęcia na całe życie i pomyśl, czy za kilka
    lat nie zdziwisz się, że mogły się Wam kiedykolwiek podobać. W dłuższej
    perspektywie - czego z tych zdjęć dowiedzą się o Was dzieci i wnuki.
    (Według mnie te zdjęcia są zarazem banalne i zmanierowane).

    Władysław

  • 10. Data: 2009-06-26 06:04:58
    Od: "Pelos" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:h20seo$64i$1@news.interia.pl...

    <CIACH>
    > fajny plener ale podsumowanie panny mlodej na
    > koniec bylo dobre "...sama nie moge uwierzyc w to
    > co dzisiaj robilam..." ;) cos w tym jest.

    Rozwiniesz - to z panna mloda ? :D

    --
    Pelos
    http://fotoblog.pelos.pl