eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmCo myślicie o polityce serwisowej firmy Apple..... czy jest szczyt głupoty gdzieś/kiedyś ?;)Re: Co myślicie o polityce serwisowej firmy Apple..... czy jest szczyt głupoty gdzieś/kiedyś ?;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Piotr M" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Co myślicie o polityce serwisowej firmy Apple..... czy jest szczyt
    głupoty gdzieś/kiedyś ?;)
    Date: Sat, 15 May 2010 17:42:52 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 44
    Message-ID: <op.vcq69qfs13q3bq@piotr-asus>
    References: <hsme9p$26r$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-254-147-162.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1273938187 16309 77.254.147.162 (15 May 2010 15:43:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 15 May 2010 15:43:07 +0000 (UTC)
    X-User: happypiotr
    User-Agent: Opera Mail/10.53 (Win32)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:993569
    [ ukryj nagłówki ]

    Któregoś razu, "Tomaszek" tak oto nam wyjawił(a):

    > Słynne już chyba czujniki wilgoci w iPhone, które wyglądają raczej na
    > próbę uniknięcia kosztów naprawy niż faktyczne zniszczenia dokonane

    To takie są czujniki? A do czego?

    > Przyznam się, że to właśnie polityka serwisowa tej firmy zniechęca mnie
    > skutecznie do zakupu jakiegokolwiek sprzętu tej firmy...

    Gdy w wątku o gwarancji iPhona poczytałem trochę zmaganiach kilku ludzi,
    to oczy otworzyłem i odechciewa się zakupu iPhone. Mimo że i tak mnie nie
    stać na telefon droższy od mojego (doskonale mi wystarczającego) laptopa :)

    Pytanie czy te praktyki serwisowe co @qwerty podał w linku to stała
    praktyka. Myślę, że raczej nie. A na każdy serwis i na każdego operatora
    znajdzie się wielu co dostało niesłusznie po tyłku. A przyczyna często
    leży po stronie też tych klientów, że nie znają swoich praw lub nie wiedzą
    co to rzecznik. Co nie usprawiedliwia tamte firmy.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: