eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmCo myślicie o polityce serwisowej firmy Apple..... czy jest szczyt głupoty gdzieś/kiedyś ?;)Re: Co myślicie o polityce serwisowej firmy Apple..... czy jest szczyt głupoty gdzieś/kiedyś ?;)
  • Data: 2010-05-16 14:52:22
    Temat: Re: Co myślicie o polityce serwisowej firmy Apple..... czy jest szczyt głupoty gdzieś/kiedyś ?;)
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sat, 15 May 2010 17:20:31 +0200, Tomaszek wrote:
    >Słynne już chyba czujniki wilgoci w iPhone, które wyglądają raczej na
    >próbę uniknięcia kosztów naprawy niż faktyczne zniszczenia dokonane
    >przez użytkownika każą mi się zastanowić, czy ludzie już do tego stopnia
    >są idiotami, że takie chamskie numery przechodzą na skalę masową?

    Czesc klientow firmy Apple mozna tak okreslic - kto inny sie w
    dzisiejszych czasach ustawia w kolejkach, bo pojutrze wejdzie do
    sprzedazy nowy produkt :-)

    >Chyba
    >przechodzą, bo iPhone się doskonale sprzedaje, czyli ludzie kupując
    >sprzęt tej firmy godzą się na robienie ich w wała i praktyczny brak
    >odpowiedzialności za ewentualne wadliwe egzemplarze.

    W znakomitej wiekszosci wypadkow oni po prostu nie beda mieli
    problemow.

    >I iPadzie nie można bez utraty gwarancji wymienić sobie samemu
    >baterii... jak rozumiem na razie nikomu się jeszcze nie wyczerpała, ale
    >w przyszłości... A sprzęt tejże firmy do tanich nie należy.

    Wez pod uwage ze oni troche bogatszy rynek maja na mysli.
    Dobra bateria wytrzyma 5 lat, znacznie wczesniej sie okaze ze sprzet
    juz malo przydatny, a kosztuje ile - 200$ ? Drobne.

    A wlutowana na stale bateria ma tez swoje zalety.

    >Zaryzykuję stwierdzenie, że Apple jest chyba pierwszą firmą na świecie,
    >która wprowadziła taki absurd i nie dostała po nosie za takie praktyki
    >od klientów ( czyt. spadek dochodów )

    No coz, jesli chodzi o polski rynek to przeciez inni to wprowadzili w
    zycie - zawsze mozna klientowi napisac "telefon byl zalany".

    >Przyznam się, że to właśnie polityka serwisowa tej firmy zniechęca mnie
    >skutecznie do zakupu jakiegokolwiek sprzętu tej firmy...

    Czasy serwisu sie skonczyly. I u nas wzrosna zarobki i tez
    przestaniesz na to zwracac uwage.
    Choc oczywiscie najlpiej byloby kupic sprzet z gwarancja - skoro
    producent uwaza ze takie dobre robi, to niech da 3 lata gwarancji.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: