  • 41. Data: 2010-11-17 11:01:46
    Temat: Re: Co myślicie o GS 500 jako pierwszy mot ocykl?
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-11-17 11:48, Mawashi pisze:
    > Może być marny, ale ma "to coś" i jest lux.

    LOL, :D
    Czyli nie wszystko stracone Panowie ... :)

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 42. Data: 2010-11-17 11:05:18
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Mawashi napisał(a):
    > To jak
    > z facetami. Może być marny, ale ma "to coś" i jest lux.

    KJ ratuje Cie ten HD!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 43. Data: 2010-11-17 11:13:31
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    > KJ ratuje Cie ten HD!

    Nie rozumiem, ratuje przed czym czy przed kim ?

    KJ

  • 44. Data: 2010-11-17 11:20:45
    Temat: Re: Co myĹ?licie o GS 500 jako pierwszy mot ocykl?
    Od: "marcinu" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Mawashi" <pjakubiak@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
    z.pl...

    > Szukam motoru tak do 15 tysięcy.

    Siemka
    Jak masz na wydanie 15 tyś to może CBF500 lub CBF600.
    CBF600 jest spokojnie do ogarnięcia choć waży sporo.

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone

  • 45. Data: 2010-11-17 11:42:05
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    KJ Siła Słów napisał(a):
    > Nie rozumiem, ratuje przed czym czy przed kim ?

    Nie wnikam w zycie prywatne forumowiczow z precli!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 46. Data: 2010-11-17 12:08:24
    Od: Mawashi <pjakubiak@_NOSPAM_gmail.com>

    Właśnie ta waga mnie przeraża. Sąsiedzi mają Suzuki GSXF 600 i ten
    przykładowo jest dla mnie za ciężki, niepewnie się czułam. Na pewno tak
    jak piszecie z czasem apetyt rośnie i człowiek się zapoznaje z maszyną,
    nabiera doświadczenia, ale 20 godzin jazdy na kursie i jakieś 5 godzin
    jazdy motocyklami znajomych to jest nic. Nie mogę sobie pozwolić na to
    żeby się rypsnąć i zrobić sobie krzywdę, bo jestem czynnym sportowcem, mam
    zobowiązania i tak dalej...

  • 47. Data: 2010-11-17 12:08:49
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    > 5. A moje doswiadczenia mowia, ze szejsetka enduro (NX, XT, DR) nauczy
    > nawiecej. Ceny podobne. Motury oszczedne do bolu, chyba ze miny :)

    Ja się tak właśnie uczyłem ciężkiego motoru. Ujeżdżałem XT 600 bez
    rozrusznika ;)

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 48. Data: 2010-11-17 12:16:17
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    > A próbowałeś ?

    Jeździłem na tym wynalazku Sachsa co się nazywa Madass 125 - to jest
    normalnie motorower ;). Kumpel raz przyjechał na 250tce swojej kuzynki
    (jeździ na transalpie) i po tym co mówił nawet nie chciało mi się
    ubierać żeby spróbować. Miałem okazję polatać trochę na suzuki drz 400 -
    świetny motor na miasto i poza ale już nie w trasę - niemniej jakbym
    miał kasę to bym sobie kupił jakieś supermoto (ale jednak 520 albo i
    ponad 600) jako drugi motong. Na razie obserwuję cierpliwie swoje
    rosnące umiejętności na mojej kolubrynie. Jak ktoś tu kiedyś napisał:
    ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć.

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 49. Data: 2010-11-17 12:19:51
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Mawashi napisał(a):
> [...]
    > jazdy motocyklami znajomych to jest nic. Nie mogę sobie pozwolić na to
    > żeby się rypsnąć i zrobić sobie krzywdę, bo jestem czynnym sportowcem,

    Kurde przy tej kasie to ja bym dukati monstera szukal. Rowerek jesli
    chodzi o wage, nie zabije, sliczny (chociaz jak Ci sie GS500 podoba to
    ja nie wiem :) i w tej kasie kupisz prawie ze nufkie sztuke.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 50. Data: 2010-11-17 12:46:23
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

> [...]
    > dzieci, ze GS taki poreczny i w ogole super sie jezdzi.
    >
    > 2. Umowmy sie ze na allegro GS500 jest jak psow, czesci sporo, ceny spoko.
    > I to jest zaleta gieesa, ale na tym imho sie koncza zalety tego motura.
    >
    > 3. Znasz kogos kto kupil GSa500 jako drugi motur? :)
    >
    > 4. CB500 jest przepastnie lepsze. Fakt - drozsze. Ale np. taki zefir 550
    > ktory kosztuje grosze to juz w ogole przepasc. Tutaj problemem jest dostac
    > niezajechany motur no i to kawasaki :)
    >
    > 5. A moje doswiadczenia mowia, ze szejsetka enduro (NX, XT, DR) nauczy
    > nawiecej. Ceny podobne. Motury oszczedne do bolu, chyba ze miny :)

    jeszcze bym dopisala:
    6. na preclach mowia, ze giees pincet to najlepszy motocykl na swiecie i na
    pierwszy to juz w ogole super - wiec musi tak byc

    --
    ania