  • Data: 2014-07-11 12:42:42
    Temat: Re: Co mogą usłyszeć okupacyjne samochody pelengacyjne?
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@r...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jest Fri, 11 Jul 2014 12:02:02 +0200, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Mylisz się - pasmo nie stanowiło problemu. Problemem był poziom
    > szumów.

    Nie będę się upierał. Trochę się naszukałem i znalazłem specyfikację K1
    w wersji z 1935 roku[1]. Tam jest podana górna granica 6 kHz. Czy chodzi
    o to, że bez problemu dałoby się uzyskać więcej, ale parametr S/N dla
    wyższych częstotliwości był już nieakceptowalny?

    k.

    [1] https://web.archive.org/web/20090227043354/http://us
    eddlt.com/magnetband_story1.0.html
    PGP key at: http://s.debian.org.pl/gpg/gpgkey * ID: 3C38979D