eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCo lepsze w ducato/boxer/jumper - 2,2 czy 2,3Re: Co lepsze w ducato/boxer/jumper - 2,2 czy 2,3
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co lepsze w ducato/boxer/jumper - 2,2 czy 2,3
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <e...@g...com>
    Organization: DOM
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Date: 13 Dec 2014 11:59:53 GMT
    Lines: 39
    NNTP-Posting-Host: host-79.173.20.102.tesatnet.pl
    X-Trace: 1418471993 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2659 79.173.20.102:55865
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2551932
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik rzymo r...@g...com ...

    >> Rocznik ok 2010.
    >>
    >> Słyszałem ze silniki 2,3JTD sa duzo lepsze niz 2,2HDI - w sensie
    >> wytrzymalsze.
    >>
    >> Zalezy mi na trwałosci, bezawaryjnosci, mozliwie małym spalaniu - co
    >> sadzicie o tych dwoch silnikach?
    >
    > Odnośnie spalania.
    > Nie wiem czy silnik z 2010r jest ten sam, ale niecały miesiąc temu
    > odbierałem z głównej siedziby firmy Ducato Maxi - 2.3 litra / 130KM.
    > Aż głupio jak się wsiada do nieswojego auta a tam 11km na liczniku ;)
    > Zatankowałem do pełna (wersja ze zbiornikiem 125 litrów), oczywiście
    > jak już byłem to doładowali mnie "przy okazji" mniej więcej toną
    > ładunku i w drogę: Radom, S7 -> DK50 (swoją drogą podoba mi się
    > koncepcja 3-pasmowej drogi, dwa pasy co kilka kilometrów raz dla
    > jednego, raz dla drugiego kierunku) -> A2 -> Stryków -> A1 -> zjazd w
    > Grudziądzu. Autostrady i S7 przez większość czasu trzymałem 125km/h
    > (prędkość z gps). Potem kręcenie się lepszymi i gorszymi drogami, z
    > towarem i bez. Przejechałem 1330km i na stacji dotankowałem dokładnie
    > 119 litrów. 119 * 100 / 1330 = ~9 litrów. Do wczoraj przejechałem
    > ~5400km, na tę chwilę średnio wychodzi mi 8.5 litra na setkę (bez
    > autostrad, same drogi krajowe, miejskie i wiejskie). Towar raczej
    > większy niż cięższy, ładowności nie przekraczam, więc ciężko mi się
    > odnieść do tego, jak samochód by się zachowywał np. z trzema tonami ;)
    >
    > Co mi się nie podoba - krótka skrzynia, teraz przy 100km/h mam > 2k
    > obrotów, 120km/h to już 2.5k rpm. W poprzednio ujeżdżanym Transicie
    > 2.2 przy 110km/h = równe 2k rpm.

    Bardzo fajne osiągi. Biorac pod uwage ze raczej 120 przekraczac nie bede -
    takie spalnie jest dla mnie satysfakcjonujące. Zwłaszcza, ze piszesz o
    ducato maxi a ja chce troche mniejsze (max to l2h2).
    Dzięki za odpowiedz.

    A transita z jakim silnikiem miałes? Jak sie sprawowoał?
    Czytam opinie i zaskakująca dobre opinie maja tez renault master.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: