  • Data: 2014-12-13 16:39:34
    Temat: Re: Co lepsze w ducato/boxer/jumper - 2,2 czy 2,3
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 13 grudnia 2014 16:24:20 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik k...@g...com ...

    > :)
    > Takich to juz w rocznikach 2010 niestety kupic sie nie da... :(

    To może warto kupić trochę starszy. Kiedyś to tylko jeden producent robił samochody z
    serii BMW znaczy się będziesz miał wydatki. Teraz rzadko który nie robi wydatkowych
    samochodów. Ludzie boją się korozji. Ona groźna jak za bardzo się rozlezie. Naprawy
    blacharskie nie są specjalnie drogie, zwłaszcza w samochodach o prostej konstrukcji.
    Chyba że firmę przewozową otwierasz i ten busik potrzebny do wożenia vipów.