eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCo lepsze w ducato/boxer/jumper - 2,2 czy 2,3Re: Co lepsze w ducato/boxer/jumper - 2,2 czy 2,3
  • X-Received: by 10.140.23.70 with SMTP id 64mr288899qgo.1.1418468625887; Sat, 13 Dec
    2014 03:03:45 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.23.70 with SMTP id 64mr288899qgo.1.1418468625887; Sat, 13 Dec
    2014 03:03:45 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    h15no8749319igd.0!news-out.google.com!r1ni50qat.1!nntp.google.com!w8no6984699qa
    c.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 13 Dec 2014 03:03:45 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.238.11.243;
    posting-account=Ah-KvgoAAAADE0fE03-GYSVhcVrCGZQs
    NNTP-Posting-Host: 89.238.11.243
    References: <X...@1...0.0.1>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: Co lepsze w ducato/boxer/jumper - 2,2 czy 2,3
    From: rzymo <r...@g...com>
    Injection-Date: Sat, 13 Dec 2014 11:03:45 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2551921
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu środa, 10 grudnia 2014 23:59:58 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Rocznik ok 2010.
    >
    > Słyszałem ze silniki 2,3JTD sa duzo lepsze niz 2,2HDI - w sensie
    > wytrzymalsze.
    >
    > Zalezy mi na trwałosci, bezawaryjnosci, mozliwie małym spalaniu - co
    > sadzicie o tych dwoch silnikach?

    Odnośnie spalania.
    Nie wiem czy silnik z 2010r jest ten sam, ale niecały miesiąc temu odbierałem z
    głównej siedziby firmy Ducato Maxi - 2.3 litra / 130KM. Aż głupio jak się wsiada do
    nieswojego auta a tam 11km na liczniku ;) Zatankowałem do pełna (wersja ze
    zbiornikiem 125 litrów), oczywiście jak już byłem to doładowali mnie "przy okazji"
    mniej więcej toną ładunku i w drogę:
    Radom, S7 -> DK50 (swoją drogą podoba mi się koncepcja 3-pasmowej drogi, dwa pasy co
    kilka kilometrów raz dla jednego, raz dla drugiego kierunku) -> A2 -> Stryków -> A1
    -> zjazd w Grudziądzu. Autostrady i S7 przez większość czasu trzymałem 125km/h
    (prędkość z gps). Potem kręcenie się lepszymi i gorszymi drogami, z towarem i bez.
    Przejechałem 1330km i na stacji dotankowałem dokładnie 119 litrów. 119 * 100 / 1330 =
    ~9 litrów.
    Do wczoraj przejechałem ~5400km, na tę chwilę średnio wychodzi mi 8.5 litra na setkę
    (bez autostrad, same drogi krajowe, miejskie i wiejskie). Towar raczej większy niż
    cięższy, ładowności nie przekraczam, więc ciężko mi się odnieść do tego, jak samochód
    by się zachowywał np. z trzema tonami ;)

    Co mi się nie podoba - krótka skrzynia, teraz przy 100km/h mam > 2k obrotów, 120km/h
    to już 2.5k rpm. W poprzednio ujeżdżanym Transicie 2.2 przy 110km/h = równe 2k rpm.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: