    From: doktorski <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Co kupic za małą kase
    Date: Mon, 2 Jul 2012 12:15:39 -0700 (PDT)
    <7...@g...com>
    <jss514$6c7$1@news.task.gda.pl>
    <3...@g...com>
    <4ff19cf5$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu poniedziałek, 2 lipca 2012 15:07:06 UTC+2 użytkownik Roman Niewiarowski
    napisał:

    > To Ty nie masz włączonego zawijania wierszy.
    Romek, wiem. Ale co ja biedy za firewallem moge na to poradzic? Mam przestac pisac?
    Moge, ale czy grupa to wytrzyma? ;-)

    > A jakbys pisal z sikacza to bys mial! :P
    Ale ja wole bez. I bede pisal przez googla. A co!

    > W sensie ze nie mozna w guglach wpisac odstep minus minus jako pierwszej
    > linijki siga?
    Yyyy, jakby Ci to:
    Q: How i do create a signature so that whenever i post or reply to any google group,
    my signature will appear at the bottom of my post or reply?

    A: There is no such option available, you should write it every time when you're
    posting.

    > pozdr
    > newrom
    > --
    > RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    > DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601
    > Cos Jesus he knows me And he knows I'm right
    Swoja szosa - czy delimiter nie powinien byc stosowany *przed* stopka a nie w
    srodkowej linii? Nie zebym sie przytego ale skoro grzecznie zwracamy sobie uwage to
    dziele sie tym drobnym spostrzezeniem.
    Tak czy inaczej wydaje mi sie, ze brak delimitera nie przeszkadza tak bardzo jak brak
    podpisu, zle cytowanie czy spamowanie. Nie mniej jednak postaram sie dodawac go z
    palca.

    --
    pzdr, dr (ladnie? czy googiel cos spsul?)