  • Data: 2012-07-02 22:40:28
    Temat: Re: Co kupic za małą kase
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-02 21:15, doktorski pisze:

    > Romek, wiem. Ale co ja biedy za firewallem moge na to poradzic?

    Popros admina coby Ci klawiature z dzialajacym enterem skolowal ;)

    > Ale ja wole bez. I bede pisal przez googla. A co!

    Nic mnie to nie obchodzi bo i tak mam Cie w PŁĄKU i nie widze co
    piszesz! ha!

    > A: There is no such option available, you should write it every time when you're
    posting.

    gugiel to jednak sredniowiecze i majkrosoft.

    > Swoja szosa - czy delimiter nie powinien byc stosowany *przed* stopka a nie w
    srodkowej linii?

    Alez moje pozdrowienia i podpis sa robione z palca i stanowia kawalek
    listu. W sigu mam motto zyciowe oraz spam handlowy :P

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html