  • 41. Data: 2012-06-25 20:48:55
    Temat: Re: Co kieruje ludźmi?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 25 Jun 2012 18:32:09 +0200, z napisał(a):

    > Nie śledzę tego na bieżąco ale czasem dostaję wspaniałą ofertę z banku w
    > którym mam konto od wielu lat i na hasło "oprocentowanie już od 14%"
    > wybucham śmiechem.
    > Czy to znaczy że banki dają kredyty na kilka procent? Muszę zmienić bank :-)
    > Dają na dowód bez zaświadczeń ubezpieczeń jako stałemu klientowi to
    > jasne ale oprocentowanie to bliżej 20%

    Kredyty sa rozne, Miniratka PKO BP, a gdzies tam malym literkami 32%,
    zlodzieje :-)

    Tym niemniem padl przyklad jak to sobie rozlozyc 1500zl na 3300 w dogodnych
    ratach, to ile to wychodzi - 120% ?

    J.

  • 42. Data: 2012-06-25 20:50:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 25 Jun 2012 16:15:44 +0000 (UTC), to napisał(a):
    > begin Ghost
    >
    > To wyduś z siebie co jest złego w tym, że dziecko zbierało sobie
    > pieniądze i kupiło coś, co mu sprawi przyjemność.

    A gdzie wychowanie ? "Corko, to nie przyjemnosc, to glupota" :-)

    J.

  • 43. Data: 2012-06-25 21:01:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 25 Jun 2012 11:39:20 +0200, Chris napisał(a):
    > J.F. nabazgrał(a):
    >
    > Przykład :
    > Kupuję w MM televizor LCD 40" za 3200zł w na 36rat 0% (faktycznie jest ZERO)
    > Sprzedaję go za 3000zł i mimo straty 200zł mam porzyczkę 3000zł z minimalnym
    > oprocentowaniem (te 200zł straty)

    Ale przyklad byl inny - kupujesz za 3300 i odnosisz do komisu za 1500..

    J.

  • 44. Data: 2012-06-25 21:20:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 25 Jun 2012 13:55:27 +0200, Slawek Kotynski napisał(a):
    > Zapytaj sprzedającego, bo tak sobie można gdybać...
    > Może to likwidator i miał to z jakiejś plajtującej firmy,

    Z paragonem ?

    > a może dostał w prezencie,
    >a może sprzęt pochodzi z okradzionego sklepu,

    I zlodzieje przed wyjsciem naliczyli vat ?

    > a może..

    a moze ktos nie zamierza rat splacac ? :-)

    J.

  • 45. Data: 2012-06-25 21:36:33
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 25 Jun 2012 13:55:27 +0200, Slawek Kotynski wrote:
    > Zapytaj sprzedającego, bo tak sobie można gdybać...
    > Może to likwidator i miał to z jakiejś plajtującej firmy,
    > a może dostał w prezencie, a może sprzęt pochodzi z okradzionego sklepu,
    > a może...

    ...go stać. W końcu to ajfon. :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 46. Data: 2012-06-25 22:08:55
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    W dniu 2012-06-25 08:26, frank drebin pisze:
    > Początkowo miał być tańszy ipek 4 ale przeważyła ta 8-miesięczna
    > gwarancja i stan.

    ja na twoim miejscu takie pieniadze inwestowalbym w jakies
    zainteresowania dziecka typu sport podroze czy co tam jeszcze zdrowego.
    no ale domyslam sie ze dziecko idzie za obecnym idioto-trendem i hobby
    brak. przemysl to.

  • 47. Data: 2012-06-25 22:17:27
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-06-2012 20:50, J.F. pisze:
    > A gdzie wychowanie ? "Corko, to nie przyjemnosc, to glupota" :-)

    Dokładnie. Dziecku najlepiej od narodzin powinno się wpajać zasady
    freeganizmu. Czyli tanio i treściwie! Baleron, telewizor plazmowy,
    smartfon - to wynalazki dobre dla młodej burżuazji.

    --
    Pozdr.

  • 48. Data: 2012-06-25 22:18:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > A gdzie wychowanie ? "Corko, to nie przyjemnosc, to glupota" :-)

    Dokładnie. Dziecku najlepiej od narodzin należy wpajać zasady

  • 49. Data: 2012-06-25 22:18:41
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Dokładnie. Dziecku najlepiej od narodzin powinno się wpajać zasady
    > freeganizmu. Czyli tanio i treściwie! Baleron, telewizor plazmowy,
    > smartfon - to wynalazki dobre dla młodej burżuazji.

    Amen, przecież doskonałe zabawki można sobie wystrugać z drewna!

  • 50. Data: 2012-06-25 22:22:26
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-06-2012 22:18, to pisze:
    > Amen, przecież doskonałe zabawki można sobie wystrugać z drewna!

    W 1778 roku nie było innych zabawek i dzieci miały się dobrze, teraz
    tylko te chińskie,trujące plastiki albo śliskie kocyki które zwiększyły
    umieralność o 78%

    --
    Pozdr.