  • 31. Data: 2012-06-25 10:51:22
    Temat: Re: Co kieruje ludźmi?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:js929o$mot$1@mx1.internetia.pl...

    > czemu?
    > Ja uczę, że nie da się "zjeść ciastko i mieć ciastko".
    > Ja powiedziałem swoje argumenty, dziecko swoje.

    No i Twoje argumenty przegraly.

  • 32. Data: 2012-06-25 10:53:10
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin zly

    > No tak, najlepiej ciułać każdy grosz, a potem kopnąć w kalendarz z
    > milionami na koncie.

    Niezupelnie o to chodzi, mniejsza z tym - wlasnie wykazeles, ze jestes
    wiekszym debilem niz sadzilem.

  • 33. Data: 2012-06-25 10:56:06
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-24 22:15, frank drebin pisze:

    > Ludzie to dziwaki.

    Raczej naiwni i podatni na chwyty reklamowe.. Facet zobaczył aparacik w
    ręku jakiegoś Olbrychskiego bądź Jandy no i zaraz zapragnął coś takiego
    mieć. Po zakupie pełne rozczarowanie, wycena własna i chęć pozbycia się
    nawet ze sporą stratą.

  • 34. Data: 2012-06-25 11:27:25
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    J.F. nabazgrał(a):

    > Zalezy kiedy. W Iraku czy Afganistanie - calkiem spore.

    Dowódcy tak ale zwykły żołnierz już nie ma tak różowo nie mówiąc o osobach
    cywilnych jak np. opieka medyczna.
    Pamiętaj o ryzyku jakie tam mają nie mówiąc o tym że rodzinę to widzą tylko
    na zdjęciach albo jak się uda na skype.

  • 35. Data: 2012-06-25 11:39:20
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    J.F. nabazgrał(a):

    > A co zyskuje pierwszy klient ? 1500 zl plus spore raty ?
    > Nie taniej bedzie w providencie ?

    Przykład :

    Kupuję w MM televizor LCD 40" za 3200zł w na 36rat 0% (faktycznie jest ZERO)
    Sprzedaję go za 3000zł i mimo straty 200zł mam porzyczkę 3000zł z minimalnym
    oprocentowaniem (te 200zł straty)

  • 36. Data: 2012-06-25 12:01:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-06-25 11:39, Chris pisze:
> [...]
    > Sprzedaję go za 3000zł i mimo straty 200zł mam porzyczkę 3000zł z
    > minimalnym oprocentowaniem (te 200zł straty)

    Akurat w tym przypadku za pożyczkę 1800zł zapłacił 1500zł.

    Może to nawet mniej niż w Providencie, z drugiej jednak strony, osoba
    która ma poprawny BIK (skoro bierze zakup na raty w "Saturnie"),
    dostałaby też taki kredyt gotówkowy w banku o wiele taniej niż za te
    1500zł. Zatem to nie o takie motywy chodzi.

    --
    Liwiusz

  • 37. Data: 2012-06-25 13:55:27
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

> [...]
    > żadnych rys, śmiga jak ta lala, akcesoria kompletne włącznie z pudełkiem.
    >
    > Teraz najlepsze - paragon z Saturna na kwotę ~3300 zł
    >
    > Kuźwa, co kieruje ludźmi, że wydają taką sumę na fona a za 4 m-ce
    > sprzedają za ledwie trochę ponad połowę ceny?
    > Rozumiem, że nabywca się zawiódł, ale na Boga, kto kupuje fon za tyle
    > kasy w ciemno?
    > No, chyba że kasa na gwałt potrzebna, ale po co było się rzucać na taki
    > fon?
    > Jeszcze jakby brany był u opka za niewielką sumę (przy wysokim abo) to

    Zapytaj sprzedającego, bo tak sobie można gdybać...
    Może to likwidator i miał to z jakiejś plajtującej firmy,
    a może dostał w prezencie, a może sprzęt pochodzi z okradzionego sklepu,
    a może...

    mjk

  • 38. Data: 2012-06-25 18:15:44
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Ghost

    > Niezupelnie o to chodzi, mniejsza z tym

    To wyduś z siebie co jest złego w tym, że dziecko zbierało sobie
    pieniądze i kupiło coś, co mu sprawi przyjemność.

    > - wlasnie wykazeles, ze jestes
    > wiekszym debilem niz sadzilem.

    Ojejku!

  • 39. Data: 2012-06-25 18:32:09
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-25 12:01, Liwiusz pisze:
> [...]
    > dostałaby też taki kredyt gotówkowy w banku o wiele taniej niż za te
    > 1500zł. Zatem to nie o takie motywy chodzi.

    Nie śledzę tego na bieżąco ale czasem dostaję wspaniałą ofertę z banku w
    którym mam konto od wielu lat i na hasło "oprocentowanie już od 14%"
    wybucham śmiechem.
    Czy to znaczy że banki dają kredyty na kilka procent? Muszę zmienić bank :-)
    Dają na dowód bez zaświadczeń ubezpieczeń jako stałemu klientowi to
    jasne ale oprocentowanie to bliżej 20%

  • 40. Data: 2012-06-25 19:03:51
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał:

    > A co zyskuje pierwszy klient ? 1500 zl plus spore raty ?
    > Nie taniej bedzie w providencie ?

    Pierwszy klient, który kupuje jest albo na czarnej liście w bankach, albo jest
    zwykłym słupem, na którego robione są zakupy na dowód osobisty do 5tys.
    A wziąć cokolwiek na raty w sklepie jest o wiele prościej niż otrzymać kredyt.
    Poza tym, nie wszędzie działa provident i nie zawsze od ręki dostanie koleś kasę
    .. do ręki. A biorąc zamówiony wcześniej w jakimś sklepie np telefon,
    odsprzedaje go zaraz po wyjściu z Mediamarkt. Szybciej i tylko z jednym
    dokumentem. Oczywiście spory odsetek nie zamierza w ogóle tego zakupu spłacać,
    więc olewają, że odsprzedają sprzęt po niższej niż rynkowej cenie. No ale czego
    się nie robi dla szybkiego szmalu no nie?