  • 181. Data: 2012-07-12 19:40:45
    Temat: Re: Co kieruje lud?mi?
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 12 Jul 2012 19:01:30 +0200, Trybun napisał(a):

    > Mylisz się, przy jednym, wschodnim oknie mam dość dobry zasięg.

    Akurat zdecydowanie nie zasięg miałem na myśli. W każdym razie nie zasięg
    sieci Aero2. Ani żadnej innej sieci komórkowej.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 182. Data: 2012-07-12 22:38:17
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-12 19:40, Waldek Godel pisze:

    > Akurat zdecydowanie nie zasięg miałem na myśli. W każdym razie nie zasięg
    > sieci Aero2. Ani żadnej innej sieci komórkowej.

    Twoje myśli nawet dla mnie są nieprzeniknione...

  • 183. Data: 2012-07-13 08:35:45
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl>

    > Jak nie, wystarczy routerek wifi.

    Sieci GSM

  • 184. Data: 2012-07-14 22:06:36
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Trybun" <r...@y...com> napisał w wiadomości

    > Jak dla mnie to karta mogłaby kosztować i ze stówę, ale żeby była
    > dostępna w każdym salonie, wtedy i we mnie by mieli klienta.

    Alez tak wlasnie, niestety bedzie juz za niecale dwa i pol roku.
    Jak narazie to ja ja wole miec za darmo i cieszyc sie darmowym
    internetem we wszystkich praktycznie miastach w ktorych bywam i na
    znaczacych odcinkach drog miedzy nimi :)

  • 185. Data: 2012-07-16 22:25:21
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-14 22:06, cpt. Nemo pisze:
> [...]
    > internetem we wszystkich praktycznie miastach w ktorych bywam i na
    > znaczacych odcinkach drog miedzy nimi :)

    Założę się że już pod koniec tego darmowego okresu jednak pojawią się te
    karty w salonach Polsatu. Solorz na pewno nie jest durniem żeby nie
    wykorzystać takiej okazji do promocji.

    Dla mnie pozostaje Play, 3-7 zł (25-100MB) wystarcza na miesiąc do
    zaspokojenia moich wyjazdowych potrzeb na internet.