  • 121. Data: 2012-06-29 22:38:48
    Temat: Re: Co kieruje lud?mi?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl>

    > Zapewniam cię, że ONI (cholera, znowu są jacyś ONI) wcale mnie nie
    > ubezwłasnowolnili, gdyż ja *dobrowolnie* podpisałem z NIMI (ONI są
    > wszędzie) umowę na czas określony, znając dokładnie warunki owej umowy,
    > które mi odpowiadały. Na czym zatem polega ów "brak niezależności"?

    Super, że mogłeś wybrać sobie pana, któremu służysz, ale (tak z innej
    beczki) własnej sieci nie założysz

  • 122. Data: 2012-06-29 22:56:40
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "John Kołalsky" napisał:

    > Super, że mogłeś wybrać sobie pana, któremu służysz,

    Nie, to on [*] mi świadczy usługi, a ja mu płacę. Zatem kto komu służy?

    > ale (tak z innej beczki) własnej sieci nie założysz

    W odróżnieniu od prepaidziarza, który razem ze starterem dostaje własnego
    przenośnego BTS-a.

    [*] - znowu jakiś ON, ale na pewno jest tam ICH więcej...

    JoteR

  • 123. Data: 2012-06-30 10:24:34
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl>

    > Super, że mogłeś wybrać sobie pana, któremu służysz, ale (tak z innej
    > beczki) własnej sieci nie założysz

    Ani wlasnego supermarketu. Tadaaa!!!

  • 124. Data: 2012-06-30 15:48:04
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-29 18:29, JoteR pisze:

    > Zapewniam cię, że ONI (cholera, znowu są jacyś ONI) wcale mnie nie
    > ubezwłasnowolnili, gdyż ja *dobrowolnie* podpisałem z NIMI (ONI są
    > wszędzie) umowę na czas określony, znając dokładnie warunki owej
    > umowy, które mi odpowiadały. Na czym zatem polega ów "brak
    > niezależności"?
    > BTW: podpisałem też umowę na czas określony z Vectrą na Internet i TV,
    > kiedyś też z bankiem na kredyt samochodowy, ostatnio na jakąś lokatę.
    > I teraz szok: podpisałem umowę z pracodawcą na czas nieokreślony! To
    > dopiero jest niewolnictwo! I to na jaką skalę!

> [...]

    To że jesteś jesteś na ich smyczy. Wymienianie zniewolenia w innych
    dziedzinach nic a nic nie zmiana faktu że jesteś zniewolony. Znasz chyba
    fraszkę o psie i wilku? Dla przypomnienia - wilkowi nie odpowiadała
    codziennie pełna miska i przysmaki skoro łańcuch na szyi, a Brysio
    Jegomości nie widział w tym nic złego...

  • 125. Data: 2012-06-30 17:45:53
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "jadryś" napisał:

    > To że jesteś jesteś na ich smyczy.

    Ale czy oprócz górnolotnych frazesów jesteś w stanie podać jakieś argumenty
    na poparcie tej karkołomnej tezy?

    > Znasz chyba fraszkę o psie i wilku?

    Ja ci zadedykuję inną:
    "Miły czytelniku, upraszam cię wielce,
    Nie pij fraszek haustem - sącz je po kropelce."

    JoteR

  • 126. Data: 2012-06-30 18:21:18
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Śr 27 06 2012 19:25, JoteR pisze:
    > "jadryś" napisał:
    >

    > Niewolnika czego? Dobrej taryfy?
    > Mam zapłacić kilkaset zł za potencjalną możliwość przeniesienia się w
    > każdej chwili do innego operatora na znacznie gorsze warunki?

    Jak wyliczyłeś te kilkaset złotych?
    Cóż niewolnik na zawsze pozostanie niewolnikiem

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 127. Data: 2012-06-30 18:21:54
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

  • 128. Data: 2012-06-30 18:28:46
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ALEX MR" napisał:

    > Jak wyliczyłeś te kilkaset złotych?

    "Ale co zrobic jak teraz kazdy ma smartfona, a i operator daje za
    zlotowke :-)"

    > Cóż niewolnik na zawsze pozostanie niewolnikiem

    A beton betonem.

    JoteR

  • 129. Data: 2012-06-30 18:42:14
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu So 30 06 2012 18:28, JoteR pisze:

    > "Ale co zrobic jak teraz kazdy ma smartfona, a i operator daje za
    > zlotowke :-)"

    Czyli nie masz nic na potwietdzenie swego bełkotu. Nawet mnie to nie dsiwi.

  • 130. Data: 2012-06-30 18:45:44
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ALEX MR" napisał:

    > Czyli nie masz nic na potwietdzenie swego bełkotu. Nawet mnie to nie
    > dsiwi.

    Czyli nic do pustego łba nie dotarło. Pozostaje ci tylko się "dsiwić"
    (cokolwiek ten twój bełkot oznacza).

    JoteR