  • Data: 2012-06-30 20:16:22
    Temat: Re: Co kieruje lud?mi?
    Od: jadryś <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-30 17:45, JoteR pisze:

    > Ale czy oprócz górnolotnych frazesów jesteś w stanie podać jakieś
    > argumenty na poparcie tej karkołomnej tezy?

    To nie teza, to fakt. Czyż umowa nie zobowiązuje cię do wykonywania
    określonych czynności, i musisz je wykonywać nawet gdy już nie będziesz
    miał na to ochoty? Pewnie powiesz że tanio skóry nie sprzedałeś, wszak
    sprzedano Ci telefon na bardzo atrakcyjne raty, ale fakt pozostanie
    faktem bez względu na to jakie ponosisz koszty swojego zniewolenia. Ono
    jest faktem.