  • Data: 2012-07-01 00:23:41
    Temat: Re: Co kieruje lud?mi?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "jadryś" napisał:

    > To nie teza, to fakt. Czyż umowa nie zobowiązuje cię do wykonywania
    > określonych czynności, i musisz je wykonywać nawet gdy już nie będziesz
    > miał na to ochoty? Pewnie powiesz że tanio skóry nie sprzedałeś, wszak
    > sprzedano Ci telefon na bardzo atrakcyjne raty, ale fakt pozostanie faktem
    > bez względu na to jakie ponosisz koszty swojego zniewolenia.
    > Ono jest faktem.

    1. Zniewolenie - jak sam napisałeś - polega na wykonywaniu czynności, na
    które nie mam ochoty. Jako że podpisywałem tę (i inne) umowy dobrowolnie a
    nawet będąc poniekąd w pełni władz umysłowych, więc o "niemaniu" ochoty nie
    może być mowy. Zatem o "zniewoleniu" również.
    2. Przypominam, że ta umowa jest dwustronna - mnie nie grozi, że pewnego
    pięknego poranka obudzę się ze stawką 59 groszy za minutę. Ty masz taką
    pewność? Sądząc z wczorajszych postów - nie bardzo.
    3. Ja (w przeciwieństwie do tutejszych apostołów) nie twierdzę, że abonament
    jest najkorzystniejszym rozwiązaniem na dla wszystkich, ale dla mnie akurat
    jest. Więc proszę nie przyklejać mi etykietki "niewolnika", bo odwdzięczę
    się podobnym wywodem "a rebours". Zresztą taką etykietkę raczej powinien
    nosić ów nieszczęśnik, który bardzo chciałby się przenieść, bo mu operator
    podwyższył stawki, a nie bardzo może, bo ma 3 stówy na koncie. Prepaidowym.

    JoteR