-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209
.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostr
ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.p
l!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Co jest nie tak z Rav4?
Date: Fri, 29 Jan 2010 21:47:00 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 27
Message-ID: <hjvi55$huf$1@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <hjvbuv$8io$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hjvdha$6ku$1@news.onet.pl>
<hjvftl$gos$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hjvfch$cdh$1@news.onet.pl>
<g...@4...com>
NNTP-Posting-Host: avw79.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1264798693 18383 83.27.56.79 (29 Jan 2010 20:58:13
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Jan 2010 20:58:13 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <g...@4...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2251190
[ ukryj nagłówki ]J.F. pisze:
> On Fri, 29 Jan 2010 21:10:44 +0100, peter wrote:
>>> Tzn. jeżeli moja wiedza nie zawodzi to Rav4 ma stały napęd na przednie
>>> koła i dołączany haldexem tył.
>> nie wiem czy tak jest ale co to zmienia? dolaczy tyl, jedno kolko zacznie
>> mielic i nadal mamy 1wd
>
> No nie, haldex nie dyfer tylko sprzega na stale. Przedni dyfer sie
> kreci, i tylny dyfer sie kreci i musza sie dwa kola slizgac.
IMO pierwszy problem jest taki, że żeby w ogóle myśleć o działającym
tyle to przód już musi buksować.
A czas reakcji jest tam chyba taki, że przodem trzeba miejsce pod
przednimi kołami już sobie zrobimy na gładko.
Wtedy jak dopnie się ten tył to również robi to bardzo zdecydowanie i
też zerwie przyczepność tego tyłu.
O ile technika gaz, puścić sprzęgło i czekać aż samochód wyjedzie wydaje
się tu niezła, to obserwowani kierowcy chyba próbowali jeszcze nad tym
panować, odpuszczali gaz żeby koła przestały buksować, a duże opóźnienia
w działaniu tego napędu dawały taki efekt że samochód ruszał się
cokolwiek pokracznie.
Przód buksował, tył buksował czasami, a samochód nie wyjeżdżał.
Chociaż mimo wszystko ten napęd musi być lepszy niż ośka... Może jednak
te opony?
Następne wpisy z tego wątku
- 29.01.10 21:48 Tomasz Pyra
- 29.01.10 22:00 J.F.
- 29.01.10 22:02 J.F.
- 29.01.10 23:04 Adam Płaszczyca
- 29.01.10 23:09 to
- 29.01.10 23:42 Tomasz Pyra
- 30.01.10 00:09 Irek N.
- 30.01.10 00:46 Olleo
- 30.01.10 09:01 n...@o...pl
- 30.01.10 09:57 Bydlę
- 30.01.10 10:25 Olleo
- 30.01.10 14:13 Przemek
- 30.01.10 14:45 MM
- 30.01.10 17:05 Bydlę
- 30.01.10 17:13 bartekkr
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=