eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCo jest nie tak z Rav4?Re: Co jest nie tak z Rav4?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209
    .197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.p
    l!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co jest nie tak z Rav4?
    Date: Fri, 29 Jan 2010 21:47:00 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <hjvi55$huf$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hjvbuv$8io$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hjvdha$6ku$1@news.onet.pl>
    <hjvftl$gos$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hjvfch$cdh$1@news.onet.pl>
    <g...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: avw79.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1264798693 18383 83.27.56.79 (29 Jan 2010 20:58:13
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Jan 2010 20:58:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <g...@4...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2251190
    [ ukryj nagłówki ]

    J.F. pisze:
    > On Fri, 29 Jan 2010 21:10:44 +0100, peter wrote:
    >>> Tzn. jeżeli moja wiedza nie zawodzi to Rav4 ma stały napęd na przednie
    >>> koła i dołączany haldexem tył.
    >> nie wiem czy tak jest ale co to zmienia? dolaczy tyl, jedno kolko zacznie
    >> mielic i nadal mamy 1wd
    >
    > No nie, haldex nie dyfer tylko sprzega na stale. Przedni dyfer sie
    > kreci, i tylny dyfer sie kreci i musza sie dwa kola slizgac.

    IMO pierwszy problem jest taki, że żeby w ogóle myśleć o działającym
    tyle to przód już musi buksować.
    A czas reakcji jest tam chyba taki, że przodem trzeba miejsce pod
    przednimi kołami już sobie zrobimy na gładko.
    Wtedy jak dopnie się ten tył to również robi to bardzo zdecydowanie i
    też zerwie przyczepność tego tyłu.

    O ile technika gaz, puścić sprzęgło i czekać aż samochód wyjedzie wydaje
    się tu niezła, to obserwowani kierowcy chyba próbowali jeszcze nad tym
    panować, odpuszczali gaz żeby koła przestały buksować, a duże opóźnienia
    w działaniu tego napędu dawały taki efekt że samochód ruszał się
    cokolwiek pokracznie.

    Przód buksował, tył buksował czasami, a samochód nie wyjeżdżał.

    Chociaż mimo wszystko ten napęd musi być lepszy niż ośka... Może jednak
    te opony?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: