eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCo jest nie tak z Rav4?Re: Co jest nie tak z Rav4?
  • Data: 2010-01-30 00:09:47
    Temat: Re: Co jest nie tak z Rav4?
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wszystko, co mialo jakis system dohamowujacy kola przy poslizgu
    wymiekalo znacznie wczesniej, niz
    > zwykly nawet otwarty dyfer. Z reguly po wylaczeniu ESP, TCS i innych
    > pierdol samochod zajezdzal ciut wyzej po nartostradzie, ale mimo
    > wszystko rozne Haldexy i tak zostawaly w tyle

    Ale dlaczego? Powodem jest to, że nie ma żadnej synchronizacji pomiędzy
    kołami? Oczywiste wydaje się, że wszystkie z blokadami rządzą (w tym
    jedynym przypadku, gdzie zależy nam tylko na sile pociągowej i nie mamy
    problemu ze skręcaniem czy różnicami w drodze poszczególnych kół). Czy
    aż tak dużo tracimy przez przypadkowe w końcu uślizgi wszystkich kół?
    Czyli co, Haldex z blokadą mostów był by w takim teście nie do pokonania?

    > p.s. szkoda, ze jak zwykle w tescie bral udzial Audi (jakis chyba Q7).
    > To niestety automatycznie wyklucza udzial Subaru w testach AŚ.

    A tego właśnie nie rozumiem, dogadali się, boją się nawzajem czy po
    prostu nie ma co testować bo rozwiązanie takie samo?
    Kolega ma starszą S4 i z tego co pamiętam ma blokadę na tylnym moście,
    nowsze też mają coś podobnego, czy zrezygnowano z rozwiązania?

    Cholera, same pytania... ;)

    Miłego.
    Irek.N.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: