eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCo jest nie tak z Rav4?Re: Co jest nie tak z Rav4?
  • Data: 2010-01-29 21:47:00
    Temat: Re: Co jest nie tak z Rav4?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    J.F. pisze:
    > On Fri, 29 Jan 2010 21:10:44 +0100, peter wrote:
    >>> Tzn. jeżeli moja wiedza nie zawodzi to Rav4 ma stały napęd na przednie
    >>> koła i dołączany haldexem tył.
    >> nie wiem czy tak jest ale co to zmienia? dolaczy tyl, jedno kolko zacznie
    >> mielic i nadal mamy 1wd
    >
    > No nie, haldex nie dyfer tylko sprzega na stale. Przedni dyfer sie
    > kreci, i tylny dyfer sie kreci i musza sie dwa kola slizgac.

    IMO pierwszy problem jest taki, że żeby w ogóle myśleć o działającym
    tyle to przód już musi buksować.
    A czas reakcji jest tam chyba taki, że przodem trzeba miejsce pod
    przednimi kołami już sobie zrobimy na gładko.
    Wtedy jak dopnie się ten tył to również robi to bardzo zdecydowanie i
    też zerwie przyczepność tego tyłu.

    O ile technika gaz, puścić sprzęgło i czekać aż samochód wyjedzie wydaje
    się tu niezła, to obserwowani kierowcy chyba próbowali jeszcze nad tym
    panować, odpuszczali gaz żeby koła przestały buksować, a duże opóźnienia
    w działaniu tego napędu dawały taki efekt że samochód ruszał się
    cokolwiek pokracznie.

    Przód buksował, tył buksował czasami, a samochód nie wyjeżdżał.

    Chociaż mimo wszystko ten napęd musi być lepszy niż ośka... Może jednak
    te opony?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: