  • Data: 2012-05-15 19:59:22
    Temat: Re: Co ile warto zmieniać samochód?
    Od: The_EaGle <g...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-24 19:44, Pszemol pisze:
    > "Piotrek" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    > To chyba dużo zależy od tego co to za samochód i jakie funkcje pełni...
    > Jak masz toyotę lub hondę - te auta są niezniszczalne, naprawianie ich
    > nic nie kosztuje bo się zwyczajnie nie psują. Można je więc trzymać
    > wiecznie, no chyba że czas przychodzi na blacharkę po 15 zimach...

    Boże co za bzdury...

    > Ja miałem toyotę camry z 440 tysięcy km na liczniku i dopiero jak mi
    > padła pompa wody i pasek rozrządu na środku autostrady to
    > zdecydowałem się kupić nowsze auto zamiast ściągać i naprawiać to.

    Niech zgadnę z automatyczną skrzynią biegów?

    > Ale z ekonomicznego punktu widzenia nie była to mądra decyzja bo
    > tą starą toyotę naprawiłbym za pewnie mniej niż 2000zł i jeszcze wiele
    > lat pojeździł, z tym że ja już chciałem coś nowszego i ładniejszego :-)

    Za 2 tys zł kupiłbyś drugi styrany 3l silnik? Za 2 tys z przełożeniem?
    Jaja sobie robisz?

    > Natomiast gdybym miał auto do którego co roku musiałbym dokładać to
    > chyba wymieniłbym zaraz jakby mi się gwarancja skończyła (np. VW, Audi,
    > BMW).

    Czyli 2 latach? :))))

    Wiesz są takie firmy produkujące motocykle które w ogóle nie dają
    gwarancji ani rękojmi a ludzie pchają się do nich drzwiami i oknami....

    Rafał