  • Data: 2012-04-25 10:23:40
    Temat: Re: Co ile warto zmieniać samochód?
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niestety żadnym autem nie można jeździć do końca życia (chyba że życie
    > będzie
    > krótkie). Pytanie co ile Waszym zdaniem powinno się zmieniać samochód?
    > Czy lepiej zmieniać co 2 lata czy co 5 a może lepiej co 10?
    >
    > Mowa o aucie używanym w cenie 20 000 zł - 30 000 zł i pytanie o kwestię
    > ekonomiczną - jak najtaniej to wychodzi :) Czy lepiej długo jeździć jednym
    > czy
    > ciągle zmieniać?

    Nie odpowiem wprost. Ale mam akurat auto z tego przedziału cenowego kupione
    w 2008 roku i planuję je zmienić po 3,5 roku i 70kkm przejechanych przeze
    mnie. Ogólnie uważam, że lepiej zmieniać jak najrzadziej, ale w momencie gdy
    koszty napraw i serwisu stają się niewspółmiernie wysokie do wartości auta
    to warto je zmienić.
    Moim zdaniem najtaniej wyjdzie kupować auta za 2-3 tysiące byle tylko miały
    ważny przegląd i inne papiery ok. W stanie takim, że odpala, jeździ, hamuje,
    nie ściąga. I używać do momentu kiedy się popsuje, nie serwisując go w ogóle
    (tylko lać paliwo i jeździć :) A jak się popsuje to na złom. Opcja
    ryzykowna, ale najtańsza z możliwych jak się nie ma pecha i zna trochę na
    autach.