    From: basteku <b...@N...interia.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Co byscie kupili
    Date: Wed, 14 Apr 2010 08:14:57 +0200

    W dniu 2010-04-13 17:16, Budzik pisze:

    > ale zgram wszystko? Od ksiazki telefonicznej po mp3 i przypisania tychze do
    > poszczegolnych osób/grup?

    hmm ... mp3 zgrasz ale niestety nie da sie przypisac do osoby :(( .. a
    szkoda ..

    > i do dzis nie wiem, po co tworzyc takie grupy (w poprzednich Se to samo)

    :) chyba tylko w celu wysylania sms'ow swiatecznych :) ..

    > a działa z pl-literkami?
    > Znaczy, wpisujac 585 znajde Łukasza?

    Tak .. nie mam łukasza w ksiazce, ale testowo zalozylem sobie i dziala ..

    > czyli jak wejde do ksiazki i wpisze szybko 3-4 litery, to znajde dana osobe
    > od razu czy bede musiał czekac z 2 sekundy, jak w c702?

    hmm .. wyszukuje z szybkoscia wpisywania liter ..

    > mozesz sprawdzic?

    hmm .. tu chyba jednak slychac cos :) i nie da sie jednym przyciskiem
    wlaczyc nagrywania .. :( ..

    > wszystkie? Np. przypisanie dzwonka do konkretnej osoby? Jak?

    No coz .. tu niestety racje masz ... jednak nie wszystko ...

    Przepraszam, ze polecilem Ci telefon nie spelniajacy Twoich wymagan.

    Podsumowujac, wybralem wlasnie SE ze wzgledu na szybkosc dzialania,
    wygode uzytkowania .. wazniejsze funkcje uzywane w telefonie ustawiam
    sobie na skrotach klawiszow nawigacyjnych, czyli np przycisk w prawo
    wlacza badz wylacza BT .. klawisz w gore wlacza badz wylacza WLAN .. itd ..

    Pozdr.
    Bastek