eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyClio & i20 › Re: Clio & i20
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: "Agent" <w...@o...ue>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Clio & i20
    Date: Tue, 27 Sep 2011 07:29:08 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 44
    Message-ID: <j5rmu4$m5n$1@news.onet.pl>
    References: <j5pra4$l00$1@news.onet.pl> <j5q5an$qun$1@news.onet.pl>
    <j5q5me$grf$2@news.onet.pl> <j5qhal$945$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: mail.cekol.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1317101316 22711 213.17.193.243 (27 Sep 2011 05:28:36 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Sep 2011 05:28:36 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-Antivirus: avast! (VPS 110926-1, 2011-09-26), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2401301
    [ ukryj nagłówki ]



    >
    > Silnik 1,2 l tu i tam ALE Clio 75KM - i20 78KM (moze te 3 koniki to
    > drobiazg )
    > i20 wyzsze sprezanie 10,5 do 9,8 Clio
    > i20 moment 118 / 4000 - Clio 107 /4250
    > wg. danych katalogowych (wiem to jest srednio miarodajne)
    > w cyklu miejskim Clio spala litr wiecej ... Hmmm - mozliwe ? czy sciema ?

    Odnośnie spalania nie patz na dane katalogowe. Już lepiej zajrzyj na
    http://www.spritmonitor.de/ . Co do mocy to 3 km w silniku o tej samej
    pojemnosci nie ma żadnego znaczenia. Już lepiej popatrz na masę własną.

    > I20 - IMO wieksza przestrzen wewnatrz - jechalem tym i czulem sie dosc
    > swobodnie
    > laska z tylku za mna miala tez kupe miejsca na nogi - w 3 osoby z wlaczona
    > klima
    > na obwodnicy miasta nawet sie to dalo rozbujac "w miare" dynamicznie
    > - wiekszy bagaznik co nie jest malo przy takich autach (295 l do 288 )
    > i20 na plus - 6 poduszek z tylu ma hamulce tarczowe, ale nie wiem czy to
    > ma znaczenie

    Ja i tak bym się rozejrzał za czymś mocniejszym 1.4 albo ten 1.2 Turbo z
    Clio. IMHO 1.2 nie ma mocy wcale.

    > i20 - 5lat gwarancji - 12l na perforacje blachy
    > Clio - 2 lata gwarancji ... to mnie mocniej wqrwia
    > z drugiej strony 5 lat to praktycznie kazde auto wytrzymuje z palcem w
    > d... nawet maluch
    > zonka nie robi duzych przebiegow rocznych

    Mi tam długa gwarancja kojarzy się z dłuższym serwisowaniem w ASO które ma
    ceny identyczne jak na "zachodzie" i które mi nie pasują.

    > Nie wiem - ja bym chyba bral i20 ... choc pewnie na rynku wtornym reno
    > bedzie mial mniejszy spadek wartosci w czasie
    > z drugiej strony raczej nie ma w planach zmiany auta na inne przez
    > najblizsze 10 lat
    >
    Wg mnie mały spadek na wartości jest z autami które dopiero pojawiły sie na
    rynku. I tak np i20 będzie za parę lat droższy niż Clio które jest już parę
    lat na rynku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: