  • Data: 2011-09-27 16:57:13
    Temat: Re: Clio & i20
    Od: "szufla" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >> Obecne Renault to nie, naprawde nie.
    > WOW - ale argument :-)
    > pozdrawiam

    Argument taki na jaki zasluguje marka
    Auto mialo rok, po 1 wymianie oleju tyle, ze nie w ASO i nie uznali
    reklamacji. Wozil sie po rzeczoznawcach dlugo, walczyl z Renault PL i w
    koncu dal sobie spokoj. Nie mozna bylo dobrac zadnej innej turbiny bo to
    wynalazek.
    Inny ma 2x Megane II 1.6 w obydwu wymieniane kolo zmiennych faz rozrzadu, w
    jednym dwukrotnie, 2 x wymieniane cewki. Szyby elektryczne same opadaja i
    nie mozna ich zamknac, przeciwmgielne nagle wysiadly mimo iz elektryka
    sprawdzona i nie wiadomo gdzie problem, trzeba wrzucic na komp. Teraz padl
    czujnik wstecznych, trzeba znowu spuscic olej ze skrzyni. Bylem kiedys
    zainteresowny takim autem bo uzywane sa bardzo tanie i obserwowalem sobie
    jak to sie bedzie u kolegi sprawowac. Teraz juz wiem dlaczego sa tanie :)

    sz.
    PS. W 92 przez rok mialem clio williams, na tym sie zakonczyla moja przygoda
    z R :)