eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyClio & i20 › Re: Clio & i20
  • Data: 2011-09-27 22:20:31
    Temat: Re: Clio & i20
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Gabriel'wilk'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j5t6ii$e3d$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2011-09-27 20:23, Cavallino pisze:
    >> Użytkownik "Gabriel'wilk'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >> news:
    >>
    >>> Clio - części na miejscu i ogólnodostępne a ceny nawet w ASO przyzwoite
    >>> albo niższe niż zamienniki czy używki na alledrogo i szrotach
    >>
    >> Bardzo ciekawe, bo z moich doświadczeń wynika coś dokładnie odwrotnego -
    >> serwis drogi jak diabli, zamienników brak, używki droższe niż nowe
    >> części do innych marek, a ceny części w ASO jeszcze ze 4 razy wyższe.
    >>
    >a Ty miałeś pecha i teraz wieszasz psy na tej marce, zresztą podobno alfa i
    >puntek też Ci się psuły :-)

    Ok jako watkotworca ciagne dalej .... bylem dzis na jezdzie test z zona
    Niestety nie bylo Clio hatchback tylko cos a'la kombi
    ale na tej samej podlodze z tym samym wypos. i silnikiem

    Subiektywne odczucia z jazdy - najpierw jechala zona potem ja
    ze jest bardziej tepe od Hundka i20 :(
    Moc silnikow niby podobna bo roznica 3 koni, to tyle co nic
    ale oddajac sprawiedliwosc ......
    - wg. info uzyskanego od sprzedawcy jest ok 40kg ciezszy od hatchback'a
    pan ok 30kg wiecej od pani z ktora wczesniej jechalismy i20
    razem ~70-80kg czyli tak jakbysmy jechali we 4 osoby
    w kazdym roznica wydawala nam sie wyraznie odczuwalna
    moze tez kwestia inaczej zestopniowanej skrzyni? - no nie wiem

    Teraz bedzie krytyka - co mi sie nie spodobalo
    - po pierwsze zle zrobiony przedni fotel, przy dzwigni reg. wys. fotela
    obrzeze plastikowe jest za wysokie do poduszki siedziska
    w efekcie przy wysiadaniu z auta krawedz nawet bolesnie uciska udo.
    celowo sprawdzilem pozniej w megan - nie ma tej wady.
    - tylna kanapa IMO niewygodna, gdyby przyszlo mi dalej jechac z tylu...
    dramat
    na dodatek uchwyty do pasow bezpieczenstwa sa na sztorc w siedzisku
    i mozna sobie kosc ogonowa uszkodzic przesuwajac sie tylkiem po kanapie :]
    - nieczytelny predkosciomierz - obrotomierz ok, ale mialem problem
    z odczytaniem predkosci z jaka jade choc slepy nie jestem
    - IMO gorzej wyciszony silnik (w por. z i20)
    - sprzeglo bierze tak wysoko, ze musialem mocniej odsunac fotel
    bo nie moglem tak wysoko podniesc nogi zeby ja zdjac z pedala :(
    - komora silnika, ktos wpadl na genialny pomysl aby maska
    otwierala sie na dlugosci ok 2/3 (linia odciecia powyzej swiatel)
    w efekcie kiepski dostep do wewnatrz .... a zeby zmienic zarowke
    to prawdopodobnie trzeba demontowac zbiornik spryskiwacza

    Na plus - miekki dosc dobrze wygladajacy pastik kokpitu
    kierownica przyjemna obszyta skora, choc trosze mnie draznily
    na poczatku te krotkie manetki przelacznikow np. kierunkowskazow
    - ogolnie wyglad wnetrza dosc przyjemny
    - kola 15" tez na plus - powinno mniej telepac
    - bardzo lekko "chodzaca" kierownica , moze nawet za bardzo?
    - zamek centralny z pilotem

    Podsumowujac - chyba zonka jeszcze raz pojdzie na jazde i20
    tym razem juz beze mnie :]

    Pozdrawiam



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: