  • Data: 2011-03-07 13:16:57
    Temat: Re: Citroen C4 - opinie właścicieli
    Od: czak norris <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-04 11:11, Paweł Andziak pisze:

    > Zaciekawiło mnie to auto. Możesz coś więcej o nim napisać? Jak wyglądają
    > koszty eksploatacji? Jaka jest częstotliwość serwisów? Nie znam kosztów
    > serwisu Citroena, a domyślam się, że zawieszenie i hamulce VTSa będą
    > jednak droższe.

    Nie mam zielonego pojęcia, to nie jest moje auto, wiem jedynie że się
    "nie sypie"

    > Jak wygląda spalanie przy różnym traktowaniu? Miasto, trasa, ostra jazda?

    ~10/8/12-15 ale dla każdego termin "ostra jazda" oznacza co innego

    > Nadaje się do jazdy na codzień?

    Zdecydowanie tak, to bardzo "grzeczne" auto, moim zdaniem nawet aż za
    bardzo...

    > Szukam szybkiego samochodu, którym będę mógł jeździć na codzień po
    > mieście, ale czasem wybrać się np. na tor. Obecnie mam Fabię I 2.0 (115
    > KM). Szukam czegoś trochę większego i mocniejszego (150 koni i więcej).

    Jeśli spodziewasz się wgniatania w fotel i sportowych emocji to niestety
    się rozczarujesz, natomiast jeśli lubisz szybko i w miarę komfortowo
    (jak na kompakta) to polecam :)

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;)