  • Data: 2011-03-04 16:45:14
    Temat: Re: Citroen C4 - opinie właścicieli
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.03.2011 13:25, AL pisze:

    > pewnie jak zwykla C4 - co 20tys km

    > ile wlejesz - tyle spali :)

    To ja wiem :) Ale warto mieć pojęcie jakiego spalania oczekiwać. Jesli
    to będzie 10-12 litrów po mieście, to jest to dla mnie akceptowalna
    wartość. 18-20 już gorzej ;)

    Toru nie liczę ;)

    > na pewno wiekszy od Fabii :)
    > srodek to odpowiednik compaktow - powiedzialbym, ze raczej w gornej strefie

    > tak
    > ale pamietaj, ze zawieszenie w VTS jest fabrycznie obnizone i utrwardzone

    Spodziewam się, że wszystkie usportowione samochody będą miały podobnie.

    > na stronie klubowej KC wisi obecnie takie ogloszenie
    > http://www.klub.citroen.triger.com.pl/modules/catads
    /adsitem.php?ads_id=14496

    Wygląda ładnie, ale póki co jestem na etapie przeglądania dostępnych opcji.

    Pozdrawiam,

    --
    ganda