-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.chmurka.net!.POSTED!not-for-mail
From: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Cios w plecy
Date: Tue, 03 Feb 2015 22:50:13 +0100
Organization: news.chmurka.net
Lines: 23
Message-ID: <marfqg$n1d$1@srv.chmurka.net>
References: <3...@4...net> <maqbks$9eh$1@srv.chmurka.net>
<8...@4...net>
NNTP-Posting-Host: 89-72-210-130.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: srv.chmurka.net 1423000208 23597 89.72.210.130 (3 Feb 2015 21:50:08 GMT)
X-Complaints-To: abuse-news.(at).chmurka.net
NNTP-Posting-Date: Tue, 3 Feb 2015 21:50:08 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.4.0
In-Reply-To: <8...@4...net>
X-Authenticated-User: opajak
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2555179
[ ukryj nagłówki ]Powitanko,
> E=0,5mV^2. Polecam uwadze tą dwójkę :)
No ale co ma z tego niby wynikac? Ze wiecej energii musza wytracic
hamulce? So what? Od tego sa. Nie mowimy o jezdzie wyczynowej, tylko o
normalnym ruchu. Kazdy, kto ma pare godzin wyjezdzone, wie mniej wiecej
gdzie sie zatrzyma przy danej predkosci. Jak nie wie, to sie dowie w
miej, lub bardziej brutalny sposob. Nie widze powodow, by na 3 pasmowej
drodze przy sprzyjajacych warunkach jechac 50. To, ze paru kapeluszom z
jakies rady predkosc powyzej 50 wydaje sie zabojcza, nie znaczy, ze
normalny przecietny kierowca jak ja nie jest w stanie opanowac samochodu
przy np. 80.
A skoro juz o fizyke zahaczamy, to jakos pewniej sie czuje w moim Volvo
o m=1600kg, niz w skodzince o m cos kolo 1000kg;-)
Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com
Następne wpisy z tego wątku
- 03.02.15 23:03 Shrek
- 03.02.15 23:34 Tomasz Pyra
- 03.02.15 23:44 Tomasz Pyra
- 03.02.15 23:49 jerzu
- 04.02.15 00:49 J.F.
- 04.02.15 09:15 Maciek
- 05.02.15 18:02 Alf/red/
- 05.02.15 18:47 Cavallino
- 05.02.15 23:50 Tomasz Pyra
- 06.02.15 00:22 Pawel O'Pajak
- 06.02.15 09:18 RoMan Mandziejewicz
- 06.02.15 19:28 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=