  • Data: 2015-02-05 18:02:22
    Temat: Re: Cios w plecy
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 04/02/15 09:15, Maciek wrote:
    > po ch* płacić jakiejś łajzie za graficzną prezentację wyników ankiety

    ...oraz za zwroty "sytuacja uległa poprawie" (pierwsza strona wniosków).
    Długo się opierała i zawzięcie, aż wreszcie uległa :(

    Dziękuję również za wartościowe uwagi "Kierowcy to w większości osoby
    między 25 a 60 rokiem życia". Rozumiem, że ci między 73 a 74 rokiem to
    mniejszość? Ciekawe!

    Strona 2. Jedynie 44% badanych deklaruje, że byliby w stanie
    udzielić pierwszej pomocy. Jedynie?? To dużo! Sprawdźmy więc, jak by
    wyglądała ta pomoc. Ile uciśnięć? "Takiej [prawidłowej] odpowiedzi
    udzieliło zaledwie 22% ankietowanych". No pięknie, resztę właśnie
    wypłoszyliście, że nie potrafią, więc już nie będą deklarować. Ja bym
    jednak wolał być ratowany z np. 15:2 (stare zalecenia) niż w ogóle...

    Dalej. "Inne niebezpieczne zachowania pieszych na naszych
    drogach to [...] chodzenie po ulicy zamiast po chodniku". Ciekawe
    dlaczego? Czy dlatego, że na chodniku parkują samochody? Czy ot tak, dla
    adrenaliny lub z lenistwa?

    "Ponad połowa rowerzystów przyznaje, że nigdy nie nosi
    kasków rowerowych". Straszne! Śmiertelne! Miałem na rowerze kilka
    przewrotek. Bez kasku. Miałem uszkodzone: nadgarstek, kolano, podbródek.
    Co mi by pomógł kask? Widziałem kiedyś małą dziewczynkę na małym
    rowerku. Na głowie czapka z pomponem, bo to jesień była, na pomponie
    zatknięty kask. Hura, jestem bezpieczna!

    "Ponad 1/3 kierowców przyznaje, że podczas jazdy samochodem lub
    motocyklem rozmawiają przez telefon komórkowy wymagający trzymania w
    ręku". Dobrzy są! Motocykl, kask - i rozmawia przez telefon trzymany w
    ręce. Pewnie jeszcze prawej.

    Sorki że mi się ulało...

    --
    Alf/red/