  • Data: 2015-02-03 22:50:13
    Temat: Re: Cios w plecy
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > E=0,5mV^2. Polecam uwadze tą dwójkę :)

    No ale co ma z tego niby wynikac? Ze wiecej energii musza wytracic
    hamulce? So what? Od tego sa. Nie mowimy o jezdzie wyczynowej, tylko o
    normalnym ruchu. Kazdy, kto ma pare godzin wyjezdzone, wie mniej wiecej
    gdzie sie zatrzyma przy danej predkosci. Jak nie wie, to sie dowie w
    miej, lub bardziej brutalny sposob. Nie widze powodow, by na 3 pasmowej
    drodze przy sprzyjajacych warunkach jechac 50. To, ze paru kapeluszom z
    jakies rady predkosc powyzej 50 wydaje sie zabojcza, nie znaczy, ze
    normalny przecietny kierowca jak ja nie jest w stanie opanowac samochodu
    przy np. 80.
    A skoro juz o fizyke zahaczamy, to jakos pewniej sie czuje w moim Volvo
    o m=1600kg, niz w skodzince o m cos kolo 1000kg;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa