  • 61. Data: 2016-11-20 16:52:19
    Temat: Re: Ciężki żywot kierowcy...
    Od: Zgr <z...@p...fm>

    W dniu 2016-11-20 o 16:01, Budzik pisze:
    > Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

    > Raczej nie, bo ta cena miała pokazywac, ze zimowy po sezonie jest tanszy
    > niż letni.
    > A letni to jakies 7zł/5l czyli 1,4 za litr...

    Obok pytałeś o program: do mojego programu ;)
    Prowadzę działalność gospodarczą.

    Część towarów wprowadzam wprost do rejestrów zakupu, bez prowadzenia
    kart magazynowych - zależy od celu zakupu.

    Niektóre z ewidencjonowanych:

    Fairline płyn do spryskiwacza zimowy 5L, EAN 5907464557024, cena 6,62
    zł. netto.

    Płyn do spryskiwacza zimowy 5l Task, EAN 5907572337167, cena 6,69 zł. netto.

    Pojemniki 5 litrów, cena za pojemnik.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 62. Data: 2016-11-20 17:14:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Dykus,

    Saturday, November 19, 2016, 9:56:49 PM, you wrote:

    > A jest sens wlewania w lato czegoś innego niż woda z kranu? :)

    Warto dodać detergentu - ja używam Morning Fresh.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 63. Data: 2016-11-20 18:49:52
    Temat: Re: zainstalował inny czytnik ? Re: Ciężki
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-11-20 o 10:34, re pisze:

    > Za często ten teks od ojca słyszałeś i teraz to niepotrzebnie
    > powtarzasz niedorozwoju.
    > ---
    > Odpierdol się szczawiu od mojej rodziny

    No co pan panie niedorozwoju, to nie wina rodziców że wychowali
    cię na buca i kretyna ? To czyja ? Twojej własnej niechęci do
    podporządkowania się panującym zasadom ?

    Pozdrawiam

  • 64. Data: 2016-11-20 20:26:29
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Marek"

    > wez sie glupi kutasie odpierdol. Korzystam z tabletu i googlowego
    programu. Nie ma zadnych mozliwosci konfigurowania i takiego
    cytowania zeby jakies chujowe czytniki dedykowane do komputerow je
    widzialy. Masz pretensje pisz do googla.

    Co kogo obchodzi, że jesteś niepełnosprawny? Oczekujesz współczucia?
    ---
    On jest niepełnosprawny ???

  • 65. Data: 2016-11-20 20:43:34
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "m4rkiz"

    > Ma ktoś wskaźnik poziomu płynu spryskiwacza ? :-)

    e39 ma
    ---
    Ale jaja, wyczytałem, że dokładnie mój samochód posiada taki czujnik. Tylko
    jakoś nie działa, więc albo go jednak nie ma albo nie działa. Możliwe, że da
    się to poprawić.

  • 66. Data: 2016-11-20 20:50:08
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

    No co pan panie niedorozwoju, to nie wina rodziców że wychowali
    cię na buca i kretyna ? ...
    ---
    Tak, możesz spierdalać

  • 67. Data: 2016-11-20 20:52:20
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam!

    > Warto dodać detergentu - ja używam Morning Fresh.

    A nie powinny to być jakieś nie pieniące się?
    Takie do podłóg się chyba mniej pienią...

    Wątpię w te środki czyszczące dlatego, że to mycie szyb jest chyba o
    wiele bardziej mechaniczne (wycieraczki), niż chemiczne. Z drugiej
    strony - ja to tylko te najtańsze kupuje, po 4 zł w sezonie. ;)
    Skoro niektórzy widzą różnicę (a próbowali wody?), to może coś w tym jest.

    Poza tym nie wiem, czy woda w płynach do spryskiwania nie jest
    demineralizowana, co w jakimś stopniu może ograniczać osadzanie kamienia
    w dyszach spryskujących...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 68. Data: 2016-11-20 20:56:55
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    > Tobie zazdroszczę kamiennego łba, odpornego na powtarzane tu po wielokroć
    > apele o właściwe cytowanie postów.

    Panowie i panie (jeśli są). Ja wiem, ze to jedna z najaktywniejszych
    grup w polskim usenecie, ale ile osób tu regularnie pisze? 50 - chyba
    mniej. Więc wystarczy, żeby powiedzmy 30 osób przestało trolowi
    odpisywać i niech sobie re z drobiem gada aż im się znudzi (w zasadzie
    to chyba i kilkanaście wystarczy). Taki problem?
    ---
    50-30=20. Rozumiem, że jako rasowy trol będziesz z nami :-)

  • 69. Data: 2016-11-20 20:57:24
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Marek"

    > Jaki problem, żebyś zainstalował inny czytnik ?

    Ale on jest niepełosprytny umysłowo, nie poradzi sobie z czymś tak
    skomplikowanym jak normalny czytnik.
    ---
    Uważaj

  • 70. Data: 2016-11-20 21:07:20
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zgr"

> [...]

    zł. netto.

    Płyn do spryskiwacza zimowy 5l Task, EAN 5907572337167, cena 6,69 zł. netto.

    Najbliższa wiosna za 4 miesiące