    From: Salata <s...@n...interia.nospam.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Ciekawy okres nadchodzi
    Date: Fri, 28 Sep 2012 14:33:07 +0100

    On 2012-09-28 12:44, atm wrote:

    > Co do ciekawego okresu:
    > -Apple pokazal co chcial pokazac i mnie osobiscie rozczarowal.

    No wlasnie mnie tez. Liczylem na przeskok jaki byl miedzy 3S i 4. Tak
    naprawde nowy iP mogl sie nazywac 4SS

    > -Android stanal troche w miejscu; urzadzenia roznych producentow
    > rozwijaja sie w bardzo podobny sposob, system tez nie oferuje nowych
    > niesamowitych funkcji.

    Zgadzam sie. Wszystko wyglada podobnie u kazdego producenta i od czasu
    2.3.6 nic nowego sie naprawde nie pojawilo.

    > -Jedyny ciekawy akcent na rynku to Nokia + WP8, choc same urzadzenia
    > Nokii wizualnie nie przypadly mi do gustu, wolabym juz dokladna kalke
    > Lumii 800.

    Liczylem tak samo ze lumia 820 bedzie 4" wersja 800. Niestety sie
    zawiodlem srodze. Moze 800 po update do 7.8 bedzie posiadala niezbedne
    mi funkcje to sobie ja kupie za grosze.

    Pozdrawiam
    Marcin