  • Data: 2012-09-28 15:39:00
    Temat: Re: Ciekawy okres nadchodzi
    Od: Salata <s...@n...interia.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-09-28 12:20, atm wrote:

    > Zanim zrezygnujesz z SGS2 zainstaluj na nim Nova Launcher. NIe bedziesz
    > chcial juz patrzec ani uzywac Touchwiza.

    Juz sie go pozbylem. Eksperymentowalem z roammi i ADW Launcherem i nie
    bylo tak zle. Jednak co bym nie zrobil i tak bateria to max 1 dzien.

    > Ja sie na ten trend nie zgadzam, w zwiazku z czym odpuszcze (raczej ;])
    > wszystkie nowe modele powyzej 4.3". Producenci ostatnio nie moga
    > zrozumiec, ze niektorzy chcieliby hi-endowe urzadzenie z ekranem 3.9-4.1"

    To czy sie zgadzamy czy nie, niestety nie bedzie mialo na nic wplywu.
    Znajoma w pracy wlasnie kupila sobie HOX i w jej rekach telefon wyglada
    jak w moich kindle. Zadowolona jest. Multimedia najwazniejsze i zakupy
    przez przegladarke.

    > Waga tez niezla, glupio chodzic z dwiema czekoladami w kieszeni... (ok,
    > jedna nieco nadgryziona)

    Zamiast w kieszeni trzeba bedzie w torbie nosic. Troche chore. Albo bede
    musial zmienic wszystkie spodnie na bojowki.

    Pozdr
    Marcin