  • Data: 2012-09-28 23:42:05
    Temat: Re: Ciekawy okres nadchodzi
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-09-28 23:32, ToMasz wrote:

    > może po prostu mamy inne punkty widzenia na tą samą sprawę?
    > Dla mnie przełomem były ekrany graficzne, zamiast jednej lini tekstu.
    > Kolorowe ekrany były hitem, ale nie dlamnie, bo niczego tak na prawdę
    > nie zmieniały. Podobnie z aparatami foto. Dopiero od wprowadzenia
    > autofokusa stały się przydatne, do fotografowania wizytówek,
    > dokumentów... Duży ekran stał się użyteczny, gdy z niego dało się czytać
    > wygodnie książkę, przeglądać pdfy, jakieś tam strony www. Miłym
    > zaskoczeniem był fakt że ivona może tą książkę przeczytać, a taki czy
> [...]

    Dla mnie znaczacym krokiem naprzod bylby wyswietlacz, ktory bylby
    calkowicie czytelny w sloncu (nawet jako b&w e-ink) zachowojac
    jednoczesnie wszelkie inne parametry zwiazane z kolorem itp. Mogloby
    nawet nastepowac przelaczenie miedzy dwoma trybami jak to ma miejsce w
    galce ocznej.

    Druga rzecz znacznie latwiejsza do osiagniecia: solidny wodoszczelny
    Android z ekranem 4". Producenci uwzieli sie traktowac te telefony po
    macoszemu odnosnie paramatrow a przeciez nie ma najmniejszego
    technicznego przeciwskazania, zeby uszczelnic i dac jakas wytrzymalosc
    na wstrzasy SGS2.

    Ostatnia, oczywista: czas pracy na baterii