    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ciekawy film o samochodach elektrycznych
    Date: Tue, 29 Nov 2022 18:49:20 +0100

    W dniu 28.11.2022 o 18:38, nadir pisze:

    > Że co? Obrót surowcami odbywa się, od ponad stulecia, na na całym świecie.

    No i?

    > Niby jak?

    Że ropa jest do spalinowych a lit do elektryków.

    > Tak, zabezpieczymy. Jak samochody staną się dobrem luksusowym, co jest
    > właśnie jedną z tez filmu.

    To nie zależy od kupowania samochodów tylko od rozwijania produkcji prądu.

    > Czyli raczej komuna i socjalizm, wszyscy składają się na nielicznych.

    Przecież mówię, że odwrotnie, że duża fabryka finansuje Ci elektrownię
    bo twoje potrzeby są tak małe, że elektrownia normalny by Cię olała
    kompletnie. Tak samo jest zresztą z koleją, jakby ktoś nie wiedział, że
    na przewóz ludzi pracuje cargo. Dlatego się śmiałem z tych moich podróży
    koleją za grosze (70zł wobec 400zł samochodem), że do mnie dokładacie
    tak, jak do tego ścierwa co stoi na drogach i żeruje.

    > Takie pierdolenie to możesz tym z okolic Bełchatowa i Bogatyni wciskać.

    Oni są bogaci. Niczego im nie trzeba wciskać.

    > A to jakiś wyczyn zapłacić za swój samochód? Do moich nikt mi nie dopłacał.

    Trzeba było kupić.