  • Data: 2012-10-07 01:17:05
    Temat: Re: Ciekawostki w Lidlu
    Od: k...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 7 października 2012 00:42:40 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Z tym ze nie calkiem w tym samym czasie.

    > Ale uklad potrafia zmienic :-(
    >

    > No i np oferta win calkiem inna w niemczech, serow i wedlin tez.
    >

    > Zreszta, co tu dyskutowac
    >
    > http://www.lidl.pl/
    >
    > http://www.lidl.de/
    >

    > J.

    I dopisz że oranżady też inne a w Anglii nie mają zeszytów w kratkę. I co z tego że
    wina inne. W Polsce w Szczecinie pewno sprzedają inne masło niż w Ustrzykach dolnych.
    Kupuję w Realu. Byłem w innym mieście w Realu i wszystko było w tych samych miejscach
    co u mnie. A jak kiedyś poszedłem do Tesco to się prawie zgubiłem. Jak kupili od
    chińczyków sto milionów pompek to wstawili do wszystkich sklepów jakie mają.