  • Data: 2012-10-09 12:09:40
    Temat: Re: Ciekawostki w Lidlu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jahi" napisał w wiadomości grup d
    >Nie wiem jaki jest tłok, ale mój (identyczny z wyglądu, ale kupiony
    >poza Lidlem) działa już ponad 3 lata. Koło napompuje bez problemu, a
    >latem przeszedł test pompując dwa duże materace. Nagrzał się tak, że
    >parzył w ręce, ale działa dalej. Ze względu na jednak dość małą
    >wydajność do pompowania materaców się kompletnie nie nadaje. Do
    >napompowania koła - jak najbardziej.

    Moze ten jest jakis lepszy, ale mialem kiedys podobnej wielkosci i za
    30 zl ... do pompowania kol sie prawie nie nadaje.
    To trwa, i trwa i trwa i trwa i juz czlowiek mysli po ch* wyrzucal
    stara dobra pompke, a to nadal trwa.
    No i pewnikiem manometr ma do 10 atm, a ja chce 2.4 precyzyjnie
    napompowac.

    Do pompowania materacy byly zas w lidlu fajne dmuchawki, i nawet
    dobrze im to szlo, niestety zywotnosc mojej wyniosla
    0.9 pontonu :-)

    J.