eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCiekawostki odnosnie wspolczesnych silnikow i podejscia producentowRe: Ciekawostki odnosnie wspolczesnych silnikow i podejscia producentow
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: dddddddd <f...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ciekawostki odnosnie wspolczesnych silnikow i podejscia producentow
    Date: Wed, 23 Apr 2014 08:38:44 +0200
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 26
    Message-ID: <lj7n5h$ear$1@dont-email.me>
    References: <53556a4f$0$2154$65785112@news.neostrada.pl> <lj66ne$9bq$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <lj6meb$br0$1@node2.news.atman.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 23 Apr 2014 06:38:41 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="c6efb3f84f12882342fdda80bd8394e4";
    logging-data="14683";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX192LDXTpynB+39evfEeQUDS"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.4.0
    In-Reply-To: <lj6meb$br0$1@node2.news.atman.pl>
    Cancel-Lock: sha1:gA3Gjh15DIqzRuoUqd/L7krLYOw=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2530952
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-04-22 23:18, Czesław Wiśniak pisze:
    >>> 2,5V6TDI - faktycznie problematyczny, ale dowolny mechanik nie ma z
    >>> nim problemu
    >>>
    >> Mysle ze to jednak westia prawdodpobienstwa.
    >> Przeciez to nie jest tak, ze 100% egzemplarzy padnie.
    >
    > Na 100% w kazdym silniku AKE wytra sie walki rozrzadu miedzy 100 a 200
    > tys. km.
    > Walki do regeneracji lub mozna kupic zamienniki. Koszt z wymiana okolo
    > 3000zl
    >
    > W kazdym silniku BLB po podobnym przebiegu do wymiany naped pompy oleju.
    > Koszt, lepiej nie mowic :)

    nie wiem co to AKE czy BLB (nie jestem mechanikiem tylko użytkownikiem),
    ale jeśli mówisz o 2,5TDi to zgodzę się że to nie udany silnik, ale
    jeśli masz na myśli 2,0TDi to się nie zgodzę, bo w moim do 260kkm prawie
    nic nie robiłem (przy silniku jakąś jedną pierdółkę zaprojektowaną tak
    by się zepsuła, ale nie pamiętam nazwy :)
    Co lepsze - jak chcesz mocniejsze auto, to nie kupisz żadnego, bo
    wszystkie to złomy i w ogóle najlepiej kupić 1,9tdi :)

    --
    Pozdrawiam
    Łukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: