  • 31. Data: 2012-07-23 17:12:53
    Temat: Re: Ciekawostka/?miesznostka
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-07-23, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> wrote:
    > E tm, to pryszcz.
    > Przede wszystkim, czy aby ma wystarczające kompetencje aby stwierdzić,
    > który z przepisów jest "bardziej fundamentalny"? ;)

    To chyba nie jest problemem w tej sytuacji, bo przecież omawiane
    przepisy nie są sprzeczne :).

    > I czy ewidentne łamanie innego, tzn. zapewne "mniej fundamentalnego",
    > może być tym samym usprawiedliwione?

    Oczywiście tak.
    Przykład: choć zazwyczaj jest to zabronione, w pewnych okolicznościach
    _powinieneś_ wjechać na pas zieleni, linię ciągłą, skrzyżowanie na
    czerwonym, pas do jazdy w przeciwnym kierunku i tak dalej.

    "powinieneś" <> "wolno Ci
    Nadal nie wolno, ale powinieneś zignorować przepis.

    pozdrawiam,
    PK

  • 32. Data: 2012-07-23 17:18:08
    Temat: Re: Ciekawostka/śmiesznostka
    Od: to <t...@i...pl>

    begin PK

> [...]
    > _powinieneś_ wjechać na pas zieleni, linię ciągłą, skrzyżowanie na
    > czerwonym, pas do jazdy w przeciwnym kierunku i tak dalej.

    Dokładnie, dlatego widząc pirata jadącego ok. 200 km/h na autostradzie
    celowo zjeżdżam zawczasu na lewy z maksymalną dozwoloną prędkością bo
    wybieram po prostu mniejsze zło. Może dzięki temu zastanowi się co robi i
    nie zabije kogoś na pasach kilka kilometrów dalej.

    --
    ignorance is bliss

  • 33. Data: 2012-07-23 17:24:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 23 Jul 2012 15:18:08 +0000 osobnik zwany to napisał:

> [...]
    > wybieram po prostu mniejsze zło. Może dzięki temu zastanowi się co robi
    > i nie zabije kogoś na pasach kilka kilometrów dalej.

    kiepsko trollujesz

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 34. Data: 2012-07-23 17:35:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    Monday, July 23, 2012, 5:24:37 PM, you wrote:

    > kiepsko trollujesz

    Gorzej, jeśli robi to naprawdę. Bo to, kwa!, psychopatyczne zachowanie
    jest.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 35. Data: 2012-07-23 17:54:29
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > Gorzej, jeśli robi to naprawdę. Bo to, kwa!, psychopatyczne zachowanie
    > jest.

    nieee
    chyba próbuje parodiować Artura Maślaga.
    nie przyjmuję do wiadomości, że może to pisać na poważnie.

  • 36. Data: 2012-07-23 17:55:37
    Od: to <t...@i...pl>

    begin RoMan Mandziejewicz

    > Gorzej, jeśli robi to naprawdę. Bo to, kwa!, psychopatyczne zachowanie
    > jest.

    Psychopatyczne zachowanie to łamanie ograniczenia prędkości o 60 km/h.
    Oblicz sobie, jaka to będzie różnica w energii kinetycznej.

    --
    ignorance is bliss

  • 37. Data: 2012-07-23 17:55:51
    Od: to <t...@i...pl>

    begin masti

    > kiepsko trollujesz

    Prawda w oczy kole?

    --
    ignorance is bliss

  • 38. Data: 2012-07-23 18:29:11
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-07-23, to <t...@i...pl> wrote:
    > Psychopatyczne zachowanie to łamanie ograniczenia prędkości o 60 km/h.
    > Oblicz sobie, jaka to będzie różnica w energii kinetycznej.

    Nie wiadomo jaka, bo energia kinetyczna nie jest funkcją addytywną
    na zbiorze prędkości.

    pozdrawiam,
    PK

  • 39. Data: 2012-07-23 21:17:17
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 23.07.2012 to <t...@i...pl> napisał/a:
    > begin Jakub Witkowski

    > Przepis na temat jazdy "możliwie blisko prawej krawędzi jezdni" jest dość
    > enigmatyczny, bo można dyskutować, co to znaczy "możliwie blisko".
    > Natomiast limity prędkości są jasne i oczywiste -- jest podana wartość
    > liczbowa, której nie można przekraczać. Tymczasem piraci drogowi łamiący
    > limity prędkości chcieliby, żeby wszyscy pozostali spierdalali im z
    > drogi. Żałosne!
    >
    > I jeszcze niektórych, np. Krzysztofa, takie sytuacje bawią.

    Albo jesteś głupi, albo czytać nie umiesz. A może jedno i drugie.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 40. Data: 2012-07-23 21:19:37
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 23.07.2012 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> napisał/a:

    > Gorzej, jeśli robi to naprawdę. Bo to, kwa!, psychopatyczne zachowanie
    > jest.

    Troluje. Tak z innej beczki: spróbujcie przepytać znajomych "typowych
    kierowców" o to kiedy i gdzie wolno wyprzedzać, ze szczególnym
    uwzględnieniem wyprzedzania z prawej oraz na zakręcie. Przepytałem
    dzisiaj chyba z osiem osób, nikt nie umiał poprawnie odpowiedzieć...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski