    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ciekawostka - okres oczekiwania na nowe polo
    Date: Sat, 18 Dec 2010 19:56:22 +0100

    On Sat, 18 Dec 2010 12:14:21 -0600, Pszemol wrote:
    >W kulturze jazdy, w hałasie spod maski, w przyjemności z prowadzenia
    >bez męki, z bezpieczeństwa przy wyprzedzaniu/włączaniu się do ruchu
    >na autostradach... Po prostu mocnym samochodem przyjemniej się jeździ.

    tego mi nie musisz mowic .. ale u nas policja malo sprawna :-)

    W takiej Szwajcarii to naprawde nie wiem po co mocny silnik :-)

    >A konkretnie? O ile więcej na 100km pali 6-tka 3.2 litra?

    Zalezy gdzie sie jezdzi i jak. Ale dwa razy wiecej by mnie nie
    zdziwilo :-)

    >Ile km rocznie jeździsz? Na ile złotówek się to rocznie przekłada?

    No dobra - przyjmijmy 5/100 roznicy, 15kkm rocznie [niektorzy sie
    chwala ze 50 jezdza] i juz masz ponad 3000zl. W Polsce dla niektorych
    jedna czy dwie pensje.

    >Bo to tak trzeba liczyć. Albo Cię stać na tą różnicę ceny paliwa
    >albo Cię nie stać. Zabawa kosztuje, tyle.

    Ale wiesz, jest tez drugi koniec myslenia. Wycieczka 150km,*2, przy
    spalaniu 13/100 - 175zl. Na krajowe warunki niemalo.

    Mniejszy silnik, na gazie, i tylko 65zl. 30zl/glowe, jak sie druga
    osoba znajdzie. A karnet na narty kosztuje powiedzmy 75.
    Od razu przyjemniej sie jedzie :-)

    >Po to, że tą prędkość maksymalną chcę osiągnąć w 6 sekund
    >a nie w 16 przy okazji ziewając z nogą w podłodze...

    Ale jaka to roznica czy stracisz te 10s czy nie, w dwugodzinnej trasie
    :-)

    >W krajach gdzie masz autostrady przyspieszenie się właśnie
    >bardzo przydaje przy sprawnym włączaniu się do autostrady.

    Jakos tak samochody z silnikami 60KM wlaczaja sie tam bez problemu :-)

    >Nie zauważyłem... szczerze :-) Może dlatego że nie miałem tych akcji :-)

    Tez bym nie zauwazyl, gdybym przypadkiem na wiki nie zajrzal.
    Jakos tak po cichu sie to odbylo ?

    J.