  • Data: 2010-12-18 11:27:57
    Temat: Re: Ciekawostka - okres oczekiwania na nowe polo
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 17 Dec 2010 20:26:31 -0600, Pszemol wrote:
    >Mieszkam od 12 lat w USA i szczerze mówiąc tutaj wybór aut na placu
    >u każdego sprzedawcy jest tak duży że jak słucham takich opowieści
    >że trzeba czekać na nowe auto to mam ochotę między bajki to włożyć.

    Moze przejdz sie kiedys do salonu i porozmawiaj udajac ze chcesz
    kupic? Najlepiej poczekaj az ktoras z popularnych marek oglosi nowy
    model, zobaczymy czy mozna go tak od reki kupic, czy tez trzeba sie
    zapisac pol roku wczesniej, bo przeciez kazdy chce jezdzic najnowszym
    modelem :-P
    Grudzien .. to moze tez dobry moment na sprawdzenie.

    Lotus Elise - ponoc mieli zamowien na poltora roku zanim jeszcze
    zaczeli produkcje. Ale to specyficzny rynek byl.

    >Ale może jest w tym metoda? Tylko jak oni to w USA robią, że auta
    >na placu stoją, sprzedawca za nie płaci przechowywanie, ma umoczoną
    >gotówkę a mimo to auta lepiej wyposażone niż w Polsce i tańsze są...

    Moze wlasnie dlatego.
    Jak masz 7 roznych modeli, kazdy w 8 kolorach, kazdy w czterech
    standardach wyposazenia, kazdy z 4 silnikami do wyboru .. to ja nie
    wiem czy w USA macie takie duze place w miastach :-)

    Co innego jak do wyboru jest duzy rodzinny sedan, van lub pickup,
    kazdy w 8 kolorach .. i to by bylo na tyle, bo co za roznica silnik
    3.1 czy 3.8 - jak klient chce na szybko mocne auto to nie bedzie
    wybrzydzal w kolorze, jak czerwone to mu sie wytlumaczy ze ten silnik
    co akurat jest na placu jest lepszy, a o wyposazeniu nie ma co
    rozmawiac, bo przeciez najlepsze.

    Ale pewnie przesadzam i jest wiecej kombinacji. I jak gdzies nie stoi
    na skladzie akurat takie, to tez sie czeka, bo fabryki raczej w
    dluzszym cyklu pracuja.

    J.