  • Data: 2010-12-17 22:55:43
    Temat: Re: Ciekawostka - okres oczekiwania na nowe polo
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Jan" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:iegmbj$o6b$1@mx1.internetia.pl...

    > mnie to się nie od dziś wydaje że koncerny motoryzacyjne nieźle nas
    > dymają. Jest taka strategia marketingowa że jak coś jest trudno dostępne
    > to robi się to ekskluzywne. A ja ostatnio się mocno zdziwiłem jak w aucie
    > klasy kompakt z tego roku *automatycznie* opuszczane elektryczne szyby
    > występują jako opcja a jeszcze bardziej się zdziwiłem jak chciałem
    > przyciemnić zegary i okazało się że to jest w opcji. Ile tak szczerze
    > kosztować może układ który to uruchamia? Nawet zakładając że auto to golas
    > to ile można doliczyć do ceny auta za takie coś? Tylko nie piszczcie o
> [...]

    A ja bym sie nie zdziwil ze w takim to samochodzie to jest zamontowane w
    wiekszosci fabrycznie a aktywuje sie to odpowiednim wpisem do kompa albo
    jakims dodatkowym wtykiem.

    Tak jak dla przykladu niektore modele drukarek Xeroxa wychodza dokladnie
    takie same acz w roznych wersjach (dupleks, siec, wieksza rozdzielczosc)
    uaktywnienie niektorych opcji jest robione tylko i wylacznie za pomoca
    odpowiedniej karty SIM.

    PZDr
    Adam