    Date: Fri, 07 Feb 2014 11:11:09 +0100
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Ciekawostka: nowy play24 rozpoznaje telefony

    > po imei, można by to sprawdzić zmieniając w telefonie imei ale w
    > Polsce jest to nielegalne. Zresztą jakoś tak nie dokładnie z tymi
    > modelami telefonu bo mam kilka nr podpiętych i na przykład nokię c1-01
    > co prawda zakupioną za granicą rozpoznaje jako nokia c3-01, albo nokia
    > 100 rozpoznaje jako nokia 1000.
    > Swoją drogą ta funkcjonalność jest tak potrzebna że nie wiem, przecież
    > każdy wie jaki ma telefon, ale widać że ludzie i takimi rzeczami się
    > brandzlują.
    1. jeszcze niedawno w orange trzeba było podać jaki się ma telefon, aby
    pobrać konfiguracje wap/gprs
    2. Słyszałeś o firmie "donod"? ja też nie, i w domu nazywaliśmy go
    "telefon z ebaya", bo niema na nim żadnych napisów. "Donod" pojawia się
    na ekranie podczas uruchamiania, ale nie byłem pewien czy to producent
    czy jakieś chińskie "witam" zapisane naszymi literkami.

    ToMasz