  • 31. Data: 2020-04-30 18:39:44
    Temat: Re: Ciekawostka mikrofalowa
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 30 Apr 2020 17:03:28 +0200, Irokez <n...@w...pl> wrote:
    > Widziałeś filmik tego kota w mikrofali, jakiś czas temu głośno było?

    Fake

    --
    Marek

  • 32. Data: 2020-04-30 18:43:29
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 30 Apr 2020 17:03:28 +0200, Irokez <n...@w...pl> wrote:
    > Widziałeś filmik tego kota w mikrofali, jakiś czas temu głośno było?

    W jaki sposób omawiane zabezpieczenie zabezpieczy kota?

    --
    Marek

  • 33. Data: 2020-04-30 21:29:42
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-04-30 o 18:43, Marek pisze:

    > W jaki sposób omawiane zabezpieczenie zabezpieczy kota?

    "Nienie, ja pytam o skutki praktyczne dla użytkownika, jak już pisalem
    wcześniej każdy za pewne testował na żywym organizmie mikrofale"

    --
    Irokez

  • 34. Data: 2020-04-30 21:35:15
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > Przecież to skrót myślowy. Oczywiście że nie chodzi o zabezpieczenie
    > styku tylko delikewnta obsługującego maszynę. Żeby go należycie
    > zabezpieczyć, należy zdublować jej kluczowe zabezpieczenia. Styk SWC
    > dubluje zabezpieczenie styku SWA. Ale nie dubluje zabezpieczenia SWB.

    Nie, SWB dubluje SWA (styki robocze).
    SWC mówi "sprawdzam"

    --
    Irokez

  • 35. Data: 2020-04-30 23:00:42
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 30 Apr 2020 21:35:15 +0200, Irokez napisał(a):

    > SWC mówi "sprawdzam"

    Tak, ale sprawdza tylko SWA. A mógłby oba.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 36. Data: 2020-04-30 23:08:13
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 30 Apr 2020 21:29:42 +0200, Irokez <n...@w...pl> wrote:
    > "Nienie, ja pytam o skutki praktyczne dla użytkownika, jak już
    > pisalem
    > wcześniej każdy za pewne testował na żywym organizmie mikrofale"

    Tak łatwo się nie wykrecisz. Pisząc powyższe nie mailem na myśli kota
    tylko użytkownika.
    Od kiedy użytkownikiem jest kot?

    --
    Marek

  • 37. Data: 2020-05-01 00:27:18
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 30.04.2020 23:00, Jacek Maciejewski wrote:

    > Tak, ale sprawdza tylko SWA. A mógłby oba.

    Nie do końca... sprawdziłby gdyby obydwa uległy awarii,
    jeśli tylko jeden z nich, to nadal w takim stanie kuchenka działa normalnie.
    No i teraz zakładając, że zwarcie jednego z nich już jest sytuacją
    (potencjalnie) niebezpieczną (bo może kiedyś zewrzeć i drugi),
    mamy 50% szans na wykrycie takiej awarii (gdy będzie to SWA) i
    zadziałanie zabezpieczenia.
    W przypadku gdyby SWC był podpięty za SWB nie wykrylibyśmy tego.
    No chyba, że masz jeszcze inny pomysł na podłączenie?

    --
    Mirek.

  • 38. Data: 2020-05-01 09:34:08
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 1 May 2020 00:27:18 +0200, Mirek napisał(a):

> [...]
    > W przypadku gdyby SWC był podpięty za SWB nie wykrylibyśmy tego.
    > No chyba, że masz jeszcze inny pomysł na podłączenie?

    Stopniowanie zabezpieczeń. Gdy SWA lub SWB się zatnie, w drugiej
    instancji masz niezacięty SWA/SWB. Gdy oba się zatną, w trzeciej
    instancji masz SWC. Tak jak obecnie, gdy SWB się zatnie to sytuacja jest
    nie do wykrycia przez trzecią instancję.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 39. Data: 2020-05-01 10:03:51
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-04-30 o 23:08, Marek pisze:

    > Tak łatwo się nie wykrecisz. Pisząc powyższe nie mailem na myśli kota
    > tylko użytkownika.
    > Od kiedy użytkownikiem jest kot?

    Wybacz nie wiedziałem że gadam z sadystą.
    Nie mam zamiaru wsadzać ręki do mikrofali aby udowodnić Ci że z ręką,
    głową, okiem czy jakąkolwiek częścią ciała >zawierającą wodę<, mikrofale
    zrobią to samo co z wsadzonym udkiem kurczaka, szklanką wody czy
    jajkiem, ponieważ częstotliwość fal jest dobrana na jak najlepsze
    pochłanianie tych fal przez wodę (czyli i grzanie).

    Jak eksperyment na szklance z wodą czy udku kurczaka CI nie wystarcza to
    poczytaj, na przykład:
    https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4440565
    /
    a jak i to mało... potwierdź że to brednie, i mikrofale 2.4GHz są
    bezpieczne bo nie grzeją wody.

    --
    Irokez

  • 40. Data: 2020-05-01 10:25:30
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > instancji masz SWC. Tak jak obecnie, gdy SWB się zatnie to sytuacja jest
    > nie do wykrycia przez trzecią instancję.

    Widocznie taki układ jest/był wystarczający do spełnienia norm dla
    mikrofalówki w zakresie wymaganej kategorii bezpieczeństwa i wykrywania
    uszkodzeń. Tutaj dopiero po jednoczesnym uszkodzeniu >wszystkich trzech<
    styków wystąpi sytuacja niebezpieczna.
    Jakakolwiek kombinacja uszkodzenia dwóch z nich nie uruchomi mikrofali.

    To samo w przemysłówce, maszyna podpada pod jakąś normę, tam masz zapisy
    odnośnie minimalnych wymagań bezpieczeństwa itp..
    I też jakbyś nie skomplikował sprawdzania itp, to jak się wszystko na
    raz zesra to i tak dupa. Ale prawdopodobieństwo takiego wystąpienia jest
    tak bardzo nikłe, że pozostaje akceptowalnym.
    Chcesz to znalazłem taki o kursik SISTEMA po polsku, poczytasz jak to
    się wyznacza wymagany poziom bezpieczeństwa:
    https://bezpieczenstwowsystemachsterowania.pl/2019/0
    2/czesc-1-troche-teorii-kurs-sistema/

    zdrówko

    --