  • 21. Data: 2011-08-25 21:29:51
    Temat: Re: Ciekawostka - dane na DVD na zawsze
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 25, 4:27 pm, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Wielki Polak, a tak naprawdę anarchistyczna menda z rękami krwią
    > ubabranymi, którego wały do dziś odbijają się nienawiścią sąsiadów.
    > Jeszcze jeden przykład zakłamanej historii, która potrafi tylko kochać
    > albo nienawidzić...

    Sa tacy, ktorzy za najwieksze jego skurwysyntwo, uwazaja pogonienie
    ruskich.
    To wlasnie oni, przez dziesieciolaecia prali mozgi takim jak ty.
    Jak widac w twoim przypadku odbylo sie to skutecznie.
    Moze tez byc i tak, ze masz taka opinie wyrobiona dziedzicznie po
    odpowiednich rodzicach.
    Gdyby bylo tak jak piszesz, to komuna by go tak nie odstawiala w
    zapomnienie.
    Postokomuszy skurwysyn z ciebie wychodzi.
    Nie zdazyles sie zalapac na komuszego urzednika nizszego szczebla, ale
    pisac brednie mozesz.

    "Polacy, to narod wspanialy, tylko ludzie kurwy". J Pilsudski
    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 22. Data: 2011-08-26 05:37:09
    Od: "Andrzej R" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisał w wiadomości news:

    "Polacy, to narod wspanialy, tylko ludzie kurwy". J Pilsudski
    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

    Przytaczając w kółko ten durny cytat zachowujesz się jak pijak lub starzec,
    który co chwila powtarza to samo, bo nie pamięta, że już to mówił przed
    momentem. Piłsudski nie miał monopolu na rację, i jak każdemu mogło mu się
    przytrafić palnięcie jakiejś głupoty. Poza tym Józef Piłsudski nie miał
    żadnego wykształcenia predysponującego go do oceny ludzi a tym bardziej
    narodów, z resztą w ogóle zbyt gruntownie wykształcony nie był. Już prędzej
    Bronisław, jego starszy brat miałby prawo wypowiadać się w tej kwestii, jako
    że między innymi był etnografem. Nie wiadomo też, czy Piłsudski w ogóle
    kiedykolwiek tę głupotę palnął, bo żadnych niezbitych dowodów na to nie ma.
    Ale jeżeli nawet kiedykolwiek powiedział coś tak głupiego, to każdy ma prawo
    albo się z tym zgodzić, albo nie. Jeżeli Ty się z tym zgadzasz (a wszystko
    na to wskazuje) to trudno, można Ci tylko współczuć. Jeżeli bowiem
    stwierdzenie "Polacy, to naród wspaniały, tylko ludzie kurwy" nie budzi w
    Tobie wewnętrznego sprzeciwu, oznacza to, że zgadzasz się być kurwą, albo po
    prostu sam się z kurwą utożsamiasz. Nie masz natomiast żadnego prawa ani
    podstaw traktować tak innych tylko dlatego że ktoś kiedyś powiedział jakąś
    bzdurę. Co najwyżej masz prawo stwierdzić "jestem kurwą, bo tak kiedyś
    powiedział Piłsudski , a ja się z tym zgadzam". Wszystkich innych, którzy
    wiedzą, że przytaczany przez Ciebie do znudzenia cytat jest nieprawdą, w
    żadnym razie on nie dotyczy, i w żadnym stopniu nie ma do nich zastosowania.
    Tak więc, jeżeli lubisz i nadal chcesz być polską kurwą, to sobie bądź, ale
    nie musisz wcale wciąż o tym przypominać cytując zdanie na podstawie którego
    za kurwę się uznałeś. Dodam jeszcze, że nie zamierzam z Tobą dyskutować i
    więcej do Ciebie się nie odezwę, tak więc nie musisz się ustosunkowywać do
    mojej wypowiedzi.

  • 23. Data: 2011-08-26 06:12:46
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    Wez sobie do serca ,slowa wypowiedziane przez wielkiego Polaka
    Pilsudskiego
    "Polacy, to tylko ludzie kurwy".
    Ten sam cytat znajdowal sie w paru tekstach "starego wiarusa", ktorego
    powinienes pamietac.

  • 24. Data: 2011-08-26 06:13:58
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    "Kurwy, to narod wspanialy". J Pilsudski

  • 25. Data: 2011-09-01 13:43:09
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-08-25 23:29, Zygmunt Dariusz pisze:

    > Sa tacy, ktorzy za najwieksze jego skurwysyntwo, uwazaja pogonienie
    > ruskich.

    No to faktycznie nie mógł był skurwysynem, bo ruskich nie pogonił (w 1920
    oczywiście).
    Jego rola ograniczyła się do, uwaga, podpisania rozkazu bojowego, opracowanego
    przez Rozwadowskiego i jego oficerów (a nie Focha jak błędnie pisano).
    Po czym oświadczył, że sytuacja jest beznadziejna, złożył dowództwo na ręce Witosa
    i schował się u rodziny na Podhalu. Wrócił dopiero ,,gdy nad Wieprzem cichły już
    działa"
    - cytat z jego własnego pamiętnika. Ot i wszystko.

  • 26. Data: 2011-09-01 15:12:11
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 01.09.2011 15:43, Jakub Witkowski wrote:

> [...]
    > cichły już działa"
    > - cytat z jego własnego pamiętnika. Ot i wszystko.

    Jak to miło, że ktoś nadal powtarza te bzdury wymyślone przez endeków.

    A. Piłsudski wziął na siebie całkowitą odpowiedzialność polityczną za
    przebieg bitwy.
    B. Przekazał Witosowi rezygnacje jeśli bitwa będzie przegrana.
    C. Zaakceptował ryzykowny plan Rozwadowskiego.

    Plan nie był tak ryzykowny jak to się mówiło, Polacy przechwycili
    dokładne rozkazy radzieckie i opracowano dokładnie plan bitwy.

    No ale endecy nigdy nie lubili Piłsudskiego, chociażby dlatego, że on
    nie lubił Rosji, a endecy byli rusofilami do tego stopnia, że popierali
    państwo panslawistyczne pod berłem Rosji. Dmowski sporo pracował, żeby w
    czasie konferencji na Wersalu Rosja nie została skrzywdzona, wcześniej
    też mocno pracował na rzecz Rosji (słynna delegacja do Japonii w 1905 r.).

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 27. Data: 2011-09-02 07:27:19
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-09-01 17:12, b...@n...pl pisze:

> [...]
    > przebieg bitwy.
    > B. Przekazał Witosowi rezygnacje jeśli bitwa będzie przegrana.
    > C. Zaakceptował ryzykowny plan Rozwadowskiego.

    Czyli, poza niuansami interpretacyjnymi, które jedni widzą tak a inni
    inaczej: "pogonienie" polegało na podpisaniu rozkazu i oddaleniu się?

  • 28. Data: 2011-09-02 08:02:10
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-08-25 07:34, Marek Wyszomirski pisze:

    > Nie śmiej się - kiedyś faktycznie tak było. Istniały nawet aparaty
    > cyfrowe w których zdjęcia były nagrywane na dyskietkach -
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Sony_Mavica. Dyskietek używano też kiedyś
    > powszechnie do archiwizacji różnych plików - w tym również i zdjęć.

    Ten z 1997 to jeszcze mam działający,
    24 zdjęcia 640x480 na 3,5" FDD :)

    JD